Archiwalne

* Kupując ubezpieczenie w LINK4 dostaniesz nawigację NaviExpert

22.06.2015

LINK4 dodaje do każdego ubezpieczenia komunikacyjnego (OC, AC) nawigację NaviExpert, która nie tylko doprowadzi do celu, ale pozwoli także sprawdzić jakim jesteś kierowcą.

Bezpieczeństwo na drogach to częsty temat kampanii społecznych. Czy przynoszą one efekty? Na pewno, choć trudno precyzyjnie powiedzieć jakie, bo są skierowane do całej społeczności zmotoryzowanych. A gdyby tak skupić się na każdym kierowcy z osobna i motywować go do bezpiecznej i płynnej jazdy na przykład nagrodami? To pomysł LINK4 i NaviExpert.

LINK4 wprowadził właśnie na rynek nową ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Każdy kierowca, który od 19 czerwca wykupi polisę samochodową w LINK4, otrzyma roczną licencję na nawigację NaviExpert z zawartą w niej sekcją „Bezpieczna jazda z LINK4”.

Dzięki aplikacji, z której korzystanie jest dobrowolne, kierowcy uzyskają dostęp do regularnych informacji o swoim stylu jazdy, a więc m.in. o tym, czy jeżdżą płynnie i w zgodzie z przepisami. Otrzymają także wskazówki, dzięki którym będą w stanie poprawić styl. Dodatkowo LINK4 zmotywuje kierowców atrakcyjnymi nagrodami do bezpieczniejszego i bardziej płynnego poruszania się. Będzie je można wygrać w cyklicznych konkursach.

System przygotowany we współpracy z NaviExpert zlicza przejechany dystans, a także „płynne” oraz „bezpieczne” kilometry i zamienia je na punkty. Te z kolei są widoczne w nawigacji w ogólnych rankingach Bezpiecznej jazdy oraz w rankingach konkursowych.

Pierwszy konkurs startuje już 1 lipca. Najlepsi kierowcy wygrają m.in. szkolenia z bezpiecznej jazdy w Sobiesław Zasada Centrum, niezbędniki samochodowe, vouchery na paliwo czy smartfony Sony.

Jak skorzystać z oferty? To bardzo proste. Wystarczy wykupić polisę OC lub AC w LINK4 z promocją NaviExpert, a następnie pobrać z Google Play nawigację (w najbliższych miesiącach pojawią się wersje na urządzenia z systemami iOS i Windows Phone). Numer polisy należy wpisać w menu aplikacji, wyrazić niezbędne zgody i… podróżować z włączoną nawigacją!

- Kierowcy otrzymają narzędzie pozwalające im z jednej strony zwiększyć własne bezpieczeństwo na drodze, a z drugiej usprawnić poruszanie się dzięki większej płynności oraz zmniejszyć prawdopodobieństwo otrzymania mandatu – mówi Marta Perwenis, Dyrektor Departamentu E-Business w LINK4. Nawigacja NaviExpert pozwala omijać korki. Kierowcy, którzy z nią podróżują otrzymują także powiadomienia ułatwiające jazdę, m.in. o wypadkach czy złych warunkach na drodze, co jest szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym. Chcemy, żeby innowacje technologiczne służyły kierowcom w Polsce. To początek drogi. Planujemy wykorzystać platformę NaviExpert do informowania o zmianach w przepisach czy cenach paliw – dodaje Marta Perwenis.

Co ważne, także dotychczasowi klienci NaviExpert będą mogli przetestować przez 3 miesiące za darmo nawigację z sekcją „Bezpieczna jazda z LINK4”. Wystarczy, że zostawią swoje dane na dedykowanej stronie www.naviexpert.pl/link4.

- Wykorzystanie elementów telematyki przez firmy ubezpieczeniowe budzi pewne kontrowersje. Wszystko dlatego, że działania te kojarzą się ze śledzeniem. Niesłusznie. Korzystanie z aplikacji jest dobrowolne i ani nas, ani LINK4 nie interesuje to, gdzie kierowcy jeżdżą, tylko jak jeżdżą. Poprzez zabawę, nagrody w konkursach i mądrą edukację chcemy zachęcić Polaków, by podróżowali bezpieczniej – mówi Adam Bąkowski, Prezes Zarządu NaviExpert.

Czy styl jazdy kierowcy będzie wykorzystywany przez ubezpieczyciela do obliczania składki? - Nie. W przypadku klientów indywidualnych LINK4 nie planuje wykorzystywać danych o stylu jazdy do kalkulowania składek. Chcemy natomiast takie rozwiązania zastosować w drugiej połowie roku w polisach dla flot samochodowych – wyjaśnia Marta Perwenis, Dyrektor Departamentu E-Business w LINK4.

Zmiana stylu jazdy pozwoli kierowcom nie tylko zwiększyć bezpieczeństwo. Ważny jest również aspekt ekonomiczny. Dzięki aplikacji LINK4 i NaviExpert można zaoszczędzić zarówno na paliwie, jak i na częściach. Jeśli będziemy jeździć płynnie, wydłuży się żywotność klocków i tarcz hamulcowych oraz płynów eksploatacyjnych. Rozwiązanie promowane przez firmy wpisuje się tym samym w coraz popularniejszy ecodriving.

źródło: LINK4, NaviExpert

NaviExpert Czarny Piątek z NaviExpert – roczne abonamenty dostępne 50% taniej

Największa promocja w roku wystartuje w NaviExpert już w najbliższy piątek i potrwa tylko 24 godziny. czytaj więcej

NaviExpert Czarny Piątek z NaviExpert – roczne abonamenty dostępne 50% taniej

Największa promocja w roku wystartuje w NaviExpert już w najbliższy piątek i potrwa tylko 24 godziny. czytaj więcej

News Ładowarki do telefonu

Ładowanie telefonu jest nieodłącznym elementem naszego życia codziennego. Wymagające aplikacje i nieustannie włączony Internet wymuszają na nas ładowanie telefonów nawet kilka razy dziennie. Kupując urządzenie w opakowaniu oprócz niego, znajdziemy również oryginalną ładowarkę producenta, która doskonale spełnia swoją funkcję. Jednak jak wszystko, z czasem ulega zniszczeniu i prędzej czy później, zmuszeni będziemy kupić nową. Jaką ładowarkę wybrać? Czy kupić produkt oryginalny, czy zamiennik? Czy warto przemyśleć zakup kilku ładowarek i jedną zabierać ze sobą np. do pracy lub długie spotkanie? Sprawdźmy na co warto zwrócić uwagę. czytaj więcej

News Wysyłanie paczek - w jakich sytuacjach należy się spodziewać dodatkowych opłat?

Korzystanie z usług firm kurierskich jest bardzo popularnym rozwiązaniem – paczki można nadawać bez wychodzenia z domu, co znacznie ułatwia pracę m.in. przedsiębiorcom. Wystarczy, że odwiedzi się stronę internetową danej firmy. Wiele osób decyduje się jednak na skorzystanie z usług brokerów kurierskich. Niezależnie od tego, na jaką opcję się zdecydujesz, musisz zdawać sobie sprawę, w jakich przypadkach do podstawowej kwoty za wysyłkę może zostać doliczona dodatkowa opłata. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej