+ „Łączymy Wszystkich Wszędzie” - łatwy dostęp dla osób niepełnosprawnych w salonach T-Mobile
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Blisko 140 Punktów Sprzedaży T-Mobile, zostało dostostosowanych i odpowiednio oznakowanych, aby spełnić oczekiwania klientów niepełnosprawnych oraz zapewnić im swobodny dostęp do usług telekomunikacyjnych. To początek niesienia zmian nie tylko w dostępności do usług ale zarówno w podejściu do niepełnosprawności.
Punktem wyjścia do wprowadzenia zmian na tak szeroką skalę jest Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych. Na wprowadzenie udogodnień określonych w ustawie firmy mają czas od 6 do 12 miesięcy.
„Rozporządzenie ma pionierski charakter na rynku usług masowych. W żadnej innej branży nie obowiązują rozwiązania, które zapewniają tzw. równoważny dostęp do usług. Dzięki tym ustaleniom powstał wysoki i jednolity standard obsługi i dostępu do usług telekomunikacyjnych z jakich korzystać będzie większość użytkowników z dysfunkcja wzroku, słuchu oraz osób z upośledzeniem narządu ruchu” - podkreśla Cezary Albrecht, Dyrektor Departamentu Strategii i Spraw Regulacyjnych T-Mobile Polska.
Od października 2014 r., dokładnie po 6 miesiącach, zgodnie z określonymi wymogami w Rozporządzeniu, w dostosowanych salonach T-Mobile klienci słabowidzący i niewidzący mogą zamówić dokumenty takie jak: ogólne warunki umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, wzór umowy, cennik usług, regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, fakturę, rachunek szczegółowy. W formie: wytłoczenia dokumentów w alfabecie Braille’a lub w postaci elektronicznej, na papierze lub przy użyciu dużej czcionki w formacie A3, w postaci elektronicznej w formacie tekstowym na podany adres email, które zrealizowane będą 30 dni od daty złożenia zamówienia. Dodatkowo klienci niewidzący będą mieli możliwość, zapoznania się ze wszystkimi przysługującymi im prawami, dzięki specjalnie stworzonej ulotce w alfabecie Braille’a.
Osoby niepełnosprawne uzyskają wszystkie informacje od przeszkolonych konsultantów w poza kolejkowym systemie obsługi, będą mieli możliwość dostępu do salonów bez barier architektonicznych, a także do czytelnie oznaczonych salonów z zewnątrz.
Zgodnie z podpisanym w maju 2014 roku porozumieniem pomiędzy przedstawicielami rynku telekomunikacyjnego i Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji w sprawie przeprowadzenia pilotażu systemu komunikacji dla osób niedosłyszących, w wybranych salonach T-Mobile zastosowano przenośne pętle indukcyjne. Pętle działają na małej przestrzeni i ułatwiają osobom z niedosłyszącym komunikację z obsługującym ich konsultantem. Na miejscu klienci niedosłyszący otrzymają na ten temat również ulotkę informującą wskazaną przez MAiC.
Lista z wykazem dostosowanych salonów na terenie całej Polski, dostępna jest na: http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/udogodnienia-dla-niepelnosprawnych w zakładce: Udogodnienia dla Osób Niepełnosprawnych.
Dla T-Mobile ważne jest, aby każda osoba miała równy dostęp do nowych technologii oraz mogła swobodnie się komunikować. Zgodnie z wymogami Rozprzędzania, od kwietnia 2015 r. salony T-Mobile udostępnią możliwość komunikacji audiowizualnej osobom niesłyszącym w systemie tłumacza on-line języka polskiego i migowego.
Wybrane treści ze stron serwisów www T- Mobile będą tłumaczone na język migowy.
Wraz z Migam.org trwają prace nad udostępnieniem informacji na stronie http://www.t-mobile.pl/ dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących.
„Dostosowanie punktów sprzedaży T-Mobile Polska, to realizacja nie tylko zalecenia z rozporządzenia
Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji w sprawie udogodnień dla osób niepełnosprawnych świadczonych przez dostawców usług telefonicznych. Dla firmy T-Mobile, która realizuje wiele działań z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu (CR eng. Corporate Responsibility) to również rozpoczęcie pracy nad zmianą świadomości w podejściu do niepełnosprawności oraz dostarczaniu pomocnych rozwiązań ułatwiających codzienność osobom niepełnosprawnym” - mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska
W ramach wewnętrznego projektu CR rozpoczęliśmy współpracę, m.in. z firmą Migam.org, największą na rynku polskim firmą, działającą na rzecz osób niesłyszących poprzez wykorzystanie innowacyjnych technologii. Tym samym, wspólnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom kilku milionom niepełnosprawnych Klientów.
„Wzajemna współpraca z firma telekomunikacyjną T-Mobile i startupem Migam.org, to dowód na to, że technologia może odpowiadać na wiele potrzeb. Może pomagać, wspierać i ułatwiać. Wspólnie zaczynamy pracę we wdrożeniu pomocnych rozwiań. To, co we wprowadzaniu udogodnień jest kluczowe, to fakt, że zależy nam aby rozwiązania, usługi oraz serwisy informacyjne były dostępne dla wszystkich, bez wyłączności. Dzięki wspólnemu dialogowi czyli określeniu potrzeb osób niesłyszących i wyjściu im naprzeciw poprzez konkretne rozwiązania, jest to nareszcie możliwe. Równolegle we współpracy z T-Mobile przygotowujemy dla niesłyszących studentów, materiały oraz filmy edukacyjne w języku migowym. Dzięki wspólnym działaniom chcemy zmieniać i poprawiać rzeczywistość” - mówi Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.org
Dodatkowo w ramach wspólnego projektu T-Mobile i Migam.org wyrównuje szanse edukacyjne i zawodowe niesłyszących studentów. T-Mobile wspiera finansowo materiały edukacyjne dla osób z dysfunkcją słuchu, aby ułatwić niesłyszącym studentom zawodowy start. Migam organizuje cykl darmowych szkoleń, w ramach których studenci pozyskają potrzebną wiedzę i wykształcenie obejmującą naukę budowania stron internetowych. Głównym celem szkoleń jest edukacja oraz pomoc w rozwoju zawodowym osobom Głuchym, ale również budowanie przekonania wśród pracodawców, iż osoby niesłyszące mogą być profesjonalnymi specjalistami.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej