* Łączymy wszystkich wszędzie – niesłyszący klient skorzysta z usług T-Mobile - operator wprowadza ofertę dla osób niesłyszących
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Oferta MIG JUMP! przygotowana w porozumieniu z osobami niesłyszącymi, to odpowiedź na potrzeby ponad 470 tysięcy niesłyszących i 2 milionów niedosłyszących Polaków. T-Mobile we współpracy z Migam.org, działając na rzecz zbliżenia światów osób niesłyszących oraz słyszących, wprowadza dedykowaną ofertę MIG JUMP! Nowa i jedyna taka oferta na rynku jest wynikiem wspólnego dialogu z osobami niesłyszącymi. Celem tej oferty jest ułatwienie codziennej komunikacji.
W ramach dedykowanej oferty MIG JUMP! T-Mobile oferuje aż 25 GB miesięcznego pakietu danych do wykorzystania, co pozwoli osobom niesłyszącym swobodnie korzystać z komunikatorów internetowych oraz aplikacji do wideorozmów bez płacenia za niewykorzystane minuty.
Oferowane w taryfie nowoczesne tablety i telefony z LTE 4G i kamerami umieszczonymi z przodu, dostępne już od 9 zł, zostały wybrane specjalnie pod kątem osób niesłyszących. Abonament w nowej taryfie MIG JUMP! wynosi 79,99 zł miesięcznie (dla klientów T-Mobile 69,99 zł) przy zobowiązaniu na 30 miesięcy.
Nazwa MIG JUMP! jest wynikiem konkursu przeprowadzonego przez T-Mobile oraz Migam.org. wśród osób Głuchych. Nowa taryfa powstała w ramach projektu Odpowiedzialnego Biznesu (eng. Corporate Responsibility) T-Mobile – Łączymy Wszystkich Wszędzie.
Technologia przełamuje bariery
Nowa oferta MIG JUMP! Będzie dostępna także wraz ze specjalną aplikacją Tłumacz Migam – tłumacz języka migowego online, dzięki której osoba niesłysząca może bez przeszkód komunikować się w każdym miejscu z każdym. Tłumacz Migam pomoże nie tylko w korzystaniu z telefonu czy tabletu, ale także ułatwi komunikację we wszystkich salonach T-Mobile i nie tylko – dzięki niemu zakupienie umowy lub załatwienie bieżących spraw jest o wiele prostsze.
- Podstawą każdego społeczeństwa i każdej grupy społecznej jest komunikacja. Jako firmie telekomunikacyjnej zależy nam na budowaniu pomostu komunikacyjnego łączącego wszystkich i wszędzie. Cieszymy się z podjętej współpracy z Migam, rozpoczęliśmy wspólny dialog społeczny, który stał się podstawą do wypracowania rozwiązań odpowiadających na potrzeby osób niesłyszących. To dla nas wielki zaszczyt, że dzięki technologii i naszym możliwościom mogliśmy wyjść im naprzeciw. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.
Długofalowa współpraca T-Mobile z Migam.org służy przełamywaniu barier komunikacyjnych, na które osoby Głuche i Słabosłyszące, natykają się bardzo często w codziennych sytuacjach, a które można ominąć wykorzystując nowe technologie.
Cieszymy się, że tak duża firma, jaką jest T-Mobile, oferująca usługi, z których korzysta miliony Polaków, zdecydowała się otworzyć na środowisko osób Głuchych i Słabosłyszących. Słowa uznania należą się T-Mobile za to, że zwróciła uwagę na kluczowy aspekt, jakim jest komunikacja. Środowisko Głuchych i Słabosłyszących posługuje się Polskim Językiem Migowym i jeżeli na ulicy spotka się Głuchy ze Słyszącym, to jest to po prostu spotkanie dwóch niezależnych języków. Dodatkowo w obecnych czasach króluje kultura zwana „telefoniczną” Większość spraw najłatwiej i najszybciej można załatwić tylko przez telefon: jak np. wezwanie karetki lub kontakt z infolinią. Osoba z rozumianą wadą słuchu nie ma takiej możliwości i my jako Migam staramy się, żeby ten problem rozwiązać. Tym bardziej cieszymy się, że T-Mobile będzie razem z nami w tym uczestniczył – mówi Sławek Łuczywek, osoba Głucha, Dyrektor Migam.org
Oprócz stworzenia Translatora Migam i dostosowania blisko 140 salonów do potrzeb osób niesłyszących, firmy wspólnie zrealizowały tłumaczenie na język migowy filmu „Wielkie Nadzieje”, który można obejrzeć na kanale Alekino+. Partnerzy wspólnie pracują także nad dostosowaniem stron internetowych T-Mobile wedle wymogów WCAG 2.0 oraz nad szerzeniem świadomości na temat komunikacji z osobami niesłyszącymi i niwelowania barier pomiędzy światem osób słyszących i Głuchych.
Z oferty mogą skorzystać osoby posiadające zaświadczenie o niepełnosprawności. Oferta jest dostępna w salonach T-Mobile.
źródło: T-Mobile
News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem
Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcejNews Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?
Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcejNews Biznes w internecie
Trudno sobie wyobrazić w obecnych czasach jakikolwiek biznes na szeroką skalę pozbawiony profesjonalnej strony internetowej. Sieć jest naturalnym środowiskiem, dzięki któremu możemy dotrzeć z naszymi produktami i ideami do każdego zakątka kuli ziemskiej, a to z kolei może wygenerować potencjalnie wielkie zyski. Na taką ofensywę warto udać się z profesjonalnie przygotowaną, intrygującą stroną internetową. Zobacz:- Wypływamy na szersze wody
- Kompleksowe propozycje
- Wygodne rozwiązania czytaj więcej