Archiwalne

+ Liberty Global plc, właściciel UPC Polska, opublikował wyniki za III kwartał 2014 roku

06.11.2014

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, w trzecim kwartale 2014 roku konsekwentnie zwiększał sprzedaż cyfrowej telewizji, internetu i telefonii. Na koniec września 1 420 600 klientów korzystało z 2 708 700 usług.

Kluczowe wydarzenia III kwartału:

  • Wzrosła liczba sprzedanych usług RGU* telewizji cyfrowej, internetu i telefonii zarówno w porównaniu do II kwartału 2014 r., jak i rok do roku;
  • Do ponad 80 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej;
  • Dzięki prowadzonym inwestycjom UPC powiększyło zasięg dwukierunkowej sieci o 15 100 gospodarstw domowych, w tym także w małym miejscowościach, i obecnie dociera do 2 658 100 gospodarstw domowych;
  • UPC postawiło na dalszy rozwój sieci sprzedaży, otwierając pierwszy salon w galerii handlowej w Lublinie; ruszyła też kolejna odsłona kampanii z Megarodzinką;
  • Rozpoczęła się II edycja konkursu Think Big skierowanego do małych przedsiębiorstw z globalnymi aspiracjami

W trzecim kwartale liczba RGU telewizji cyfrowej wzrosła do 902 800, czyli o 16 000 w porównaniu do stanu na koniec II kwartału 2014 r. Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w tym czasie o 12 000, do poziomu 970 100, a telefonii – o 9 400 i wyniosła 544 400. Na koniec trzeciego kwartału liczba sprzedanych usług RGU wzrosła w sumie do 2 708 700, a liczba klientów wyniosła 1 420 600. Do poziomu 81 proc. wzrósł odsetek klientów korzystających z dostępu do internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej, a potrójną usługę wybrało już ponad 34 proc. klientów.

Dzięki stałym inwestycjom w rozwój cyfrowych usług, w trzecim kwartale klienci coraz chętniej wybierali Telewizję Cyfrową UPC. W efekcie liczba odbiorców telewizji analogowej spada, a na koniec III kwartału wyniosła 291 400. Liczba klientów ogółem zmniejszyła się o 16 tys. w stosunku do II kwartału, głównie za sprawą wygaśnięcia umów dotyczących pakietów spółdzielczych.

Większy wybór cyfrowych treści
Za wyborem cyfrowych usług UPC przemawia nie tylko jakość, ale także stale rosnący wybór treści linearnych i na życzenie. W III kwartale UPC włączyło kolejne kanały, m.in. Polsat Film HD, TV Puls HD, Tele5 HD, Stopklatka HD, a także Muzo TV i Disco Polo Music. Łącznie na koniec III kwartału oferta liczyła ponad 190 kanałów cyfrowej jakości, w tym aż 51 w HD. Klienci telewizji cyfrowej mają też dostęp do pakietów dodatkowych, m.in. Canal+ i HBO, oraz do ponad 5000 programów na żądanie, w tym ponad połowy bezpłatnie. W sierpniu abonenci Telewizji Cyfrowej UPC mogli też wykupić dostęp do FIVB Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn Polska 2014 – koszt dostępu do wydarzenia w UPC wyniósł 79 zł i była to najatrakcyjniejsza cena na rynku.

Telewizja Cyfrowa UPC to także aplikacja Horizon TV, pozwalająca oglądać ulubione programy na urządzeniach mobilnych, także poza domem.

UPC z najkorzystniejszą ofertą na rynku
Nasze usługi są doceniane przez rynek – w sierpniu Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport porównujący ceny dostępu do internetu stacjonarnego w Unii Europejskiej. Oferta UPC uznana została za najkorzystniejszą w Polsce dla szybkości powyżej 10 Mb/s. To już kolejna analiza, pokazująca konkurencyjność usług UPC – we wcześniejszej UKE wykazał, że w kategorii powyżej 100 Mb/s usługa UPC jest także najkorzystniejsza na rynku, a różnica cenowa do najdroższego konkurenta wynosiła aż 78 proc. na korzyść UPC. We wrześniu ruszyła też kolejna odsłona kampanii reklamowej z Megarodzinką, promująca ofertę, w której klienci mogą otrzymać jedną z usług - telewizję cyfrową lub Internet - przez pół roku za darmo.

Z kolei w rankingu polskich dostawców internetu opublikowanym przez magazyn „Komputer Świat” w sierpniu tego roku, UPC Polska zajęło pierwsze miejsce. Ranking uwzględnił 12 dostawców i został przeprowadzony na podstawie analizy uzyskiwanych transferów.

Inwestycje
W trzecim kwartale UPC inwestowało także w rozwój zasięgu usług cyfrowych oraz sieć punktów obsługi klienta. Z pełnego spektrum cyfrowych usług oferowanych przez UPC mogą teraz korzystać też mieszkańcy mniejszych miejscowości - dzięki procesowi cyfryzacji, który potrwa do końca listopada cyfrowe usługi UPC trafią do mieszkańców Głuchołazów.

W sierpniu UPC otworzyło pierwszy salon w galerii handlowej – w związku z przejęciem spółki Telco Lublin, lokalnego operatora, posiadającego w swoim zasięgu ponad 53 tys. gospodarstw domowych, salon UPC pojawił się w lubelskiej Galerii Olimp.

Wsparcie dla biznesu, gospodarki i edukacji
UPC od dawna przyczynia się do budowy nowoczesnej e-gospodarki opartej na wiedzy. We wrześniu ruszyła II edycja THINK BIG, czyli programu dla małych firm z globalnymi ambicjami, organizowanego przez UPC Biznes. Hasło tegorocznej edycji brzmi „We share your passion for business”. Także we wrześniu Akademia e-Seniora UPC, projekt edukacji cyfrowej osób w wieku 50+, znalazł się wśród „15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu” opublikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

źródło: UPC

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej