Podczas finału II edycji konkursu THINK BIG – „2015 THINK BIG Final & Inspiration Day by UPC Biznes” jury programu z grona najbardziej innowacyjnych projektów polskiego biznesu wybrało dziesięciu finalistów. W konkursie udział mogli wziąć przedsiębiorcy, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych z potecjałem globalnej ekspansji. Organizatorzy przyznali nagrodę główną w wysokości 40 000 zł i dwie nagrody po 20 000 zł. Trójka zwycięzców weźmie też udział w THINK BIG Academy, czyli specjalnych sesjach mentorskich z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu.
Jury zadecydowało o zwycięstwie projektu Luna EMG czyli twórcy robotów rehabilitacyjnych.
Michał Mikulski, jeden z twórców zwycięskiego projektu powiedział:
- Konkurs Think Big to dla nas wielka szansa i niezmiernie cieszymy się z wygranej. Aprobata ekspertów to istotny element w ekspansji każdego innowacyjnego biznesu. To dla nas ważny krok, żeby z naszym projektem wyjść szerzej, poza granice kraju. Chcemy przekonać się, jak nasz model biznesowy sprawdzi się za granicą. Jak widać, myślenie ‘big’ się opłaca .
Dwie równorzędne nagrody po 20 000 zł przypadły w udziale: Leia Display System – twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu oraz Lo Fi Robot – system do konstruowania robotów i nauki robotyki.
Zwycięzcy nagrody głównej przekonali do swojego pomysłu, w trakcie zaledwie 3-minutowej prezentacji, połączonej z 3-minutową sesją pytań jury w składzie m.in.: Arkadiusz Bąk – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki, Ryszard Petru – Przewodniczący Towarzystwa Ekonomistów Polskich, Sander Vonk – Dyrektor Liberty Global Ventures, Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny magazynu Brief, Paweł Zielewski – redaktor Forbes i Pierwszego Miliona, Roman Młodkowski – niezależny konsultant, dziennikarz, twórca TVN CNBC oraz Agnieszka Zawistowska - dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska i Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska.
Zdaniem Prezesa UPC Polska - Ramiro Lafarga:
- Tylko harmonijny, trwały wzrost gospodarczy, motorem którego są innowacyjni, kreujący nową jakość biznesową przedsiębiorcy, jest w stanie zapewnić społeczeństwom rozwój. Niezbędna w tym procesie jest oczywiście kreatywność i inicjatywa samych twórców firm, ale także powszechność dostępu do superszybkiego Internetu, który pozwala znosić bariery komunikacyjne i informacyjne, czyniąc codzienne prowadzenie biznesu jeszcze bardziej konkurencyjnym. UPC Polska, jako firma działająca w branży nowych technologii stawia sobie za cel aktywne wspieranie tych zmian.
O główną nagrodę II edycji THINK BIG ubiegały się firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare, IT oraz biotechnologicznej. W ścisłym finale znaleźli się: Luna EMG - twórcy robotów rehabilitacyjnych, eWejściówki.pl - portal sprzedający wejściówki do teatrów przez Internet, Bivrost - projekt interaktywnych okularów Oculus Rift, Sport Tracking - autorzy systemu wspomagania ćwiczeń przez analizę zakresów ruchu, Leia Display System - twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu, Printify - platforma do druku 3D na zamówienie, Coder’s Lab – to pierwsza w Polsce Szkoła Programowania, Lo Fi Robot – system do konstruowania robotów i nauki robotyki, Prowly – CRM , którego głównym zadaniem jest poprawa organizacji i efektywności pracy PR-owców, Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.
W trakcie Think Big Final & Inspiration Day by UPC Biznes miały miejsce wystąpienia gości specjalnych np. Krystiana Cieślaka - Chief Marketing Officer Ifinity - polskiego producenta beaconów, Janusza Kaniewskiego - jednego z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, wieloletniego projektanta jednej z najbardziej rozpoznawalnych pracowni projektowych na świecie – Pininfarina, który - opowiedział gościom spotkania o technologii miast przyszłości. Olga Kozierowska – inicjatorka wsparcia i promocji kobiet w Polsce w życiu społecznym i gospodarczym, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką oraz jurorka programu Think Big, przyciągnęła uwagę zebranych scenariuszem jednego ze swoich motywujących „power speech”, Dennis Hodges - fotograf, przybliżył gościom eventu swoją autorską koncepcję New Perspective, zaś Michał Wolniak - Chief Strategy Officer VML Polska wskazał na 10 technologii z naszego najbliższego otoczenia, które noszą w sobie największy potencjał poprawy jakości życia cyfrowych społeczeństw.
Organizatorzy już po raz kolejny zdecydowali się przeznaczyć część przestrzeni Think Big Final 2015 na wyłączność firmom, zaproszonych do udziału w tzw. Innovation Room. W ramach tej strefy goście wielkiego finału Think Big mogli zapoznać się z najnowszymi innowacjami wdrażanych globalnie przez firmy, powstałe w Polsce. W Innovation Room 2015 gościli m.in.: Ifinity – producenci beaconów, Intelclinic - projektanci pierwszej na świecie maski do snu polifazowego NeuroOn, umożliwiającej krótką i wydajną drzemkę, czy Wristy – autorzy pierwszego polskiego telefonu nadgarstkowego.
Na finale obecni byli także autorzy unikatowego wydawnictwa „Andrzej Pągowski & young creatives for UPC Biznes”. Sześć stron kalendarza, stworzonego przez Andrzeja Pągowskiego – twórcę kreacji artystycznej i jednego z jurorów programu wraz z jego młodszymi kolegami – Janem Bajtlikiem, Wojciechem Domagalskim, Filipem Tofilem i Patrycją Rek, obrazuje inspirujące dla przedsiębiorców hasła: odwagę, myślenie poza schematami, globalną ekspansję, pasję do biznesu, mission possibile i równowagę. Obecność artystów w przestrzeni finału II edycji Think Big zbiegła się z pierwszą oficjalną prezentacją wszystkich prac kalendarza w przestrzeni publicznej.
Tegoroczną edycję THINK BIG wsparli:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.
Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej