HEJ HO! Cała naprzód! Zaczynamy Wielką podróż przez morze kanałów Multimedia – pod takim hasłem 12 czerwca odbyło się oficjalne otwarcie Biura Obsługi Klienta Multimedia Polska w Pucku. Nowy BOK znajduje się w dogodnej lokalizacji w pobliżu Rynku Głównego na ul. Morskiego Dywizjonu Lotniczego 1. Z okazji otwarcia BOK, Multimedia Polska przygotowały niezapomniane atrakcje dla mieszkańców Pucka.
W ramach akcji promującej nowy BOK, na Rynku Głównym w Pucku została przygotowana słoneczna plaża, na której nie zabrakło wakacyjnych elementów tj. palmy, leżaków, sprzętu wodnego, kół ratunkowych, a także upominków dla plażowiczów. Każdy chętny mógł w tej scenerii wykonać zdjęcie, które przedstawiciele Multimedia Polska wywoływali na miejscu. Na plaży można było również zmierzyć swój refleks, dzięki specjalnie przeznaczonemu do tego refleksomierzowi.
Dodatkowo, po ulicach Pucka poruszał się patrol mobilny, w którym przedstawiciele operatora w strojach marynarskich zapraszali mieszkańców do odwiedzenia Biura Obsługi Klienta i wyruszenia w Multimedialny Rejs.
Dla wszystkich tych, którzy zdecydują się odwiedzić nowy BOK Multimedia Polska, operator przygotował specjalne promocje.
źródło: Multimedia Polska
News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska
Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej
News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska
Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcejWiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?
Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcejNews Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcej