Podczas targów ISE 2015 w Amsterdamie Panasonic zaprezentował nowości w swojej ofercie rozwiązań wizualnych dedykowanych dla biznesu – pierwszy laserowy projektor 4K, a także następcę PT-DZ21K, czołowego modelu z segmentu urządzeń o wysokiej jasności.
W trakcie targów Panasonic przedstawił ulepszoną wersję swojego flagowego projektora dla dużych pomieszczeń – modelu PT-DZ21K. Nowa seria o nazwie PT-DZ21K Evo jest wyposażona
w system czterolampowy oraz technologię 3-Chip DLPTM. Opracowany z myślą o ceremonii otwarcia XXX Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie, PT-DZ21K jest szeroko wykorzystywany podczas wydarzeń masowych oraz w branży wynajmu.
W najnowszej serii Evo poprawiono ostrość obrazu, rozdzielczość oraz kontrast. Dzięki zastosowaniu złącza Digital Link™ możliwe jest przesyłanie sygnałów audio i wideo za pomącą pojedynczego kabla LAN. Ponadto wydłużono cykl wymiany lampy, a także zredukowano zużycie prądu oraz głośność pracy urządzenia.
Na europejskim rynku w segmencie projektorów o jasności powyżej 5000 lumenów[1] Panasonic, posiada 44,8 proc. udziału. Przykład wykorzystania projekcji w wysokiej jasności firma zaprezentowała za pomocą mappingu 3D na samochodzie Tesla, przygotowanym we współpracy z d3 Technologies i The Projection Studio. Ekspozycja, ulokowana w centrum stoiska o powierzchni 600 m2, demonstrowała przykłady zastosowań tej technologii w branży scenicznej oraz eventowej.
Panasonic zaprezentował również swój pierwszy projektor laserowy 4K, którego zapowiedzi pojawiły się już podczas ISE 2014. Model PT-RQ13K jest najlżejszym i najmniejszym projektorem tego typu na świecie. Wykorzystuje technologię Quad Pixel, dzięki której jest w stanie wyświetlić niezwykle szczegółowy obraz w filmowej jakości i rozdzielczości 4K.
W segmencie projektorów instalacyjnych, Panasonic przedstawił najcichsze w swojej klasie urządzenie wykorzystujące technologię 1-chip DLPTM. Jest to model PT-DZ780, opracowany z myślą o nieustannej, 24-godzinnej pracy w salach wykładowych i przestrzeniach wystawowych, jak również w branży scenicznej czy wynajmu. Urządzenie korzysta z systemu chłodzenia cieczą, który obniża jego głośność do 30dB podczas projekcji wykorzystującej pełną moc lampy.
W obszarze monitorów Panasonic zaprezentował trzy nowe serie monitorów profesjonalnych dla branży Digital Signage. Urządzenia LF80, LF8 i LFE8, o współczynniku jasności odpowiednio 700 cd/m2, 500 cd/m2 oraz 350 cd/m2, to monitory Full HD z podświetleniem LED.
Serie LF80/LF8 zostały zaprojektowane z myślą o nieprzerwanej pracy. Dzięki wykorzystaniu wytrzymałych paneli IPS, monitory zapewniają szeroki kąt widzenia oraz wysoką odporność na wypalenie statycznych obrazów. Urządzenia mogą zostać połączone w ścianę wizyjną w konfiguracji 10x10 bez widocznych przerw między ekranami, dzięki wyjątkowo cienkiej ramce o grubości jedynie
6,5 mm.
- Motywem przewodnim naszego stoiska były kompleksowe rozwiązania, spośród których każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Począwszy od rozwiązań dla edukacji, opracowanych wspólnie z naszymi partnerami z Panopto, poprzez wielkoformatowy mapping 3D z wykorzystaniem kilku projektorów
o jasności 20 000 lumenów, kończąc na rozwiązaniu do zdalnego monitorowania pracy urządzeń audiowizualnych – tu zaprezentowaliśmy wyniki testu systemu wczesnego ostrzegania połączonego
z technologią M2M, który został przeprowadzony na uniwersytecie w Cardiff - mówi Jan Markus Jahn, Dyrektor Visual System Solutions w Panasonic.
- Jesteśmy przekonani, że nowy supercichy projektor instalacyjny zaznaczy swoją obecność w branży, zaś model DZ21K Evo będzie, podobnie jak DZ21K, jednym z popularniejszych projektorów o wysokiej jasności w Europie. Jesteśmy także podekscytowani możliwością zaprezentowania projektora 4K, który wspólnie z przedstawionym podczas zeszłorocznych targów ISE 98-calowym monitorem 4K LQ70, umacnia naszą pozycję w segmencie 4K – dodaje Jan Markus Jahn.
[1] Dane Futuresource za drugi kwartał 2014 roku, z wyłączeniem segmentu Digital Cinema.
źródło: Panasonic
News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej