Archiwalne

+ Nexsan wzbogaca ofertę Eptimo

18.12.2014

Eptimo nawiązało współpracę z Nexsan by Imation, światowym producentem zaawansowanych rozwiązań dyskowych.

Szybki zwrot inwestycji
Nexsan jest marką firmy Imation, funkcjonującej na światowym rynku od ponad 60 lat. Firma specjalizuje się w produkcji nośników danych oraz pamięci masowych. Rozwiązania serii Nexsan umożliwiają gromadzenie i długoletnie, bezpieczne przechowywanie oraz zarządzanie zarchiwizowanymi informacjami. Produkty i rozwiązania tego globalnego producenta to niezawodne, niezwykle pojemne i wydajne macierze blokowe SAN, zunifikowane i hybrydowe systemy wspierające jednoczesny blokowy i plikowy zapis danych oraz dyskowe systemy do długoletniej archiwizacji. “Nexsan z powodzeniem dostarcza rozwiązania pamięci masowej w wielu gałęziach przemysłu na całym świecie. Oferowane przez nich rozwiązania, podobnie jak oferta Eptimo, rosną razem z potrzebami użytkownika, dlatego nie mogło zabraknąć ich w naszym portfolio” przekonuje Przemysław Kucharzewski, COO Eptimo.

Nowa oferta dystrybucyjna
Eptimo odpowiedzialne będzie za dystrybucję rozwiązań przechowywania i zabezpieczania danych. “Nasze produkty pomagają organizacjom zarządzać, przechowywać i chronić treści cyfrowe. Rozwiązania od lat sprzedawane są na rynkach zachodnich, ale stosunkowo mało znane są w Polsce, dlatego wierzymy, że dzięki współpracy z Eptimo nasze zaawansowane rozwiązania pomogą wielu polskim przedsiębiorstwom zminimalizować koszty eksploatacji i osiągnąć szybki zwrot z inwestycji” mówi Arthur Kilian z firmy Nexsan by Imation.

źródło: Eptimo

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej