Archiwalne

* Nowa platforma sprzedaży Internetowej w ATM S.A.

06.07.2015

Nowa wersja serwisu eco.atman.pl wprowadza do oferty ATM S.A. sprzedaż automatyczną chmury obliczeniowej ATMAN Cloud.

Powstanie nowej platformy eco.atman.pl jest efektem realizacji ogłoszonej niedawno strategii spółki, stawiającej na rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie oferty ATM S.A. o nowe produkty. Część z tych wyzwań realizowana jest przez nowo powstały Dział Klientów Internetowych (DKI). Jego zadaniem jest znaczące zwiększenie przychodów spółki z usług centrów danych poprzez zautomatyzowaną sprzedaż online, która kierowana jest zarówno do krajowych, jak i zagranicznych klientów.

– Zmieniony serwis eco.atman.pl stwarza nam nowe możliwości w zakresie sprzedaży internetowej produktów ATM. Oprócz oferowanych dotychczas z powodzeniem serwerów dedykowanych, których sprzedaż rosła o kilkadziesiąt procent rocznie, nowa platforma została wzbogacona o ofertę chmury obliczeniowej – kolejną usługę w pełni konfigurowalną przez klienta. Także w przypadku tej usługi oczekujemy wysokiego popytu w kraju i za granicą. Ponadto aktualna platforma sprzedaży stała się prostsza i bardziej intuicyjna w obsłudze przez klienta, a co równie istotne, przystosowana została do dodawania kolejnych produktów wzbogacających naszą ofertę – powiedział Marcin Kowalski, kierownik w DKI.

Na laptopie, tablecie i smartfonie
Nowa platforma eco.atman.pl powstała w oparciu o najnowsze technologie i standardy, a tym samym spełnia wymagania szybko rozwijającego się rynku, w dużym stopniu opanowanego przez urządzenia mobilne. Dzięki zastosowaniu technologii RWD (Responsive Web Design) platforma obsłuży klienta niezależnie od tego, na jakim urządzeniu jest otwarta: działa na telefonach komórkowych, tabletach oraz komputerach – także z monitorami Full HD. Nowa platforma przeszła pomyślnie Google Mobile Friendly Test.

– Wprowadzone zmiany w platformie sprzedaży online pozwolą naszym klientom na bardziej komfortowe zapoznanie się z naszą ofertą i wygodne skonfigurowanie swojego zamówienia. Obecnie pracujemy nad nowym serwisem www.atman.pl, aby w przystępnej i wygodnej formie przekazywać naszym aktualnym i przyszłym klientom wszystkie pożądane przez nich informacje – powiedział Jacek Krupa, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i marketingu.

Serwery dedykowane ATMAN EcoSerwer
Oferowana na platformie eco.atman.pl usługa dzierżawy serwerów dedykowanych ATMAN EcoSerwer pozwala na uruchamianie serwisów internetowych, intranetowych i aplikacji biznesowych zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami użytkownika. Wykorzystywane serwery są tworzone w oparciu o wydajną platformę sprzętową, wyposażone w system operacyjny i objęte wsparciem serwisowym. Ich kolokacja w Centrum Danych ATMAN w Warszawie zapewnia odpowiedną łączność z różnymi operatorami telekomunikacyjnymi, wysoką przepustowość pozwalającą na wykorzystanie usługi np. do transmisji wideo, redundancję zasilania, pełne bezpieczeństwo fizyczne i monitoring, a także szeroką gamę narzędzi do zdalnego zarządzania serwerem. Uruchamiana w kilka minut usługa ATMAN EcoSerwer objęta jest gwarancją SLA (Service Level Agreement).

Chmura obliczeniowa ATMAN Cloud
Wprowadzona do oferty eco.atman.pl usługa chmury obliczeniowej ATMAN Cloud umożliwia błyskawiczne uruchamianie wirtualnych serwerów i usług w ramach udostępnionych zasobów: CPU, RAM i storage. ATMAN Cloud cechuje wydajność, bezpieczeństwo, dostępność, skalowalność i swoboda zarządzania. Standardowy pakiet ATMAN Cloud zapewnia w pełni skonfigurowane środowisko chmurowe z panelem administracyjnym do samodzielnego zarządzania usługą. Pozwala to w dowolnym momencie uruchomić nowe maszyny wirtualne, przydzielić im zasoby i kontrolować ich funkcjonowanie.

– ATMAN EcoSerwer to produkt o najwyższej dynamice wzrostu sprzedaży w ATM. Liczymy na to, że z równie dobrym przyjęciem klientów spotka się usługa chmury obliczeniowej ATMAN Cloud. Unowocześniona platforma eco.atman.pl ma być naszą witryną sprzedaży automatycznej różnorodnych produktów związanych z centrami danych i telekomunikacją. Efektywny, profesjonalny i zgrany zespół DKI, świetnie obsługujący usługę ATMAN EcoSerwer, gwarantuje równie pomyślne wdrażanie do sprzedaży online naszych następnych produktów. Stanowi to w najbliższych latach jedną z podstaw do zwiększenia dynamiki sprzedaży w naszej firmie – dodał Tadeusz Czichon, prezes zarządu ATM S.A.

źródło: ATM

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej