Archiwalne

+ Nowa strategia ZTE

03.02.2015

ZTE, producent i dostawca nowoczesnych urządzeń oraz innowacyjnych technologii telekomunikacyjnych, przedstawia film korporacyjny prezentujący nową strategię marketingową
oraz identyfikację wizualną firmy.

Film (dostępny tutaj) przygotowany został z okazji premiery nowej strategii marketingowej oraz nowej identyfikacji wizualnej, która po raz pierwszy zaprezentowana została podczas meczu jednego spośród sponsorowanych przez przez ZTE zespołów ligi NBA - Golden State Warriors. Wybór Stanów Zjednoczonych jako miejsca premiery nie był przypadkowy - aktualnie ZTE jest w USA czwartym największym dostawcą smartfonów. W zaprezentowanym podczas tego wydarzenia nowym logotypie zrezygnowano z chińskiego zapisu nazwy ZTE, litery zostały poszerzone i zaokrąglone, a kolor czcionki został rozjaśniony. ZTE wprowadziło również nowe hasło promocyjne - Tomorrow never waits - odzwierciedlające filozofię ZTE, czyli nastawienie na przyszłość i młodość. Zgodnie z nową filozofią ZTE zamierza również kłaść większy nacisk na jeszcze bardziej przyjazne podejście do użytkownika i środowiska.

W ramach nowej strategii marketingowej opartej na trzech filarach: „Cool, Green, Open” (CGO) / „Fajne, Zielone, Otwarte”, ZTE koncentrować się będzie na wprowadzaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które patrząc globalnie kształtują kierunki rozwoju całego świata, natomiast z perspektywy jednostki po prostu usprawniają i ułatwiają codzienne życie.

Warto zwrócić uwagę na fakt, że koncern jest nie tylko i wyłącznie producentem końcowych terminali takich jak smartfony czy routery, ale również jednym z najważniejszych graczy na rynku międzynarodowym, jeśli chodzi o rozwój nowoczesnych technologii teleinformatycznych. W 2011 i 2012 roku ZTE zajęło pierwsze miejsce w rankingu World Intellectual Property Organization w zestawieniu liczby złożonych wniosków patentowych, natomiast w 2013 roku uplasowało się na miejscu drugim. Zgodnie z danymi Europejskiego Biura Patentowego (EPO) ZTE jest pierwszym koncernem Państwa Środka, który wszedł do pierwszej dziesiątki firm z największą liczbą zgłoszeń patentowych w EPO. W rezultacie, w chwili obecnej, w portfolio ZTE znajduje się 17 000 zarejestrowanych patentów. Obecnie firma inwestuje duże środki w rozwój technologii 5G, która w perspektywie kilku lat zastąpi rozwijaną obecnie technologię 4G LTE. Łącznie jedynie nad rozwojem standardów dostępu do szybkiego internetu mobilnego w ZTE pracuje obecnie 500 ekspertów.

Sieć 19 ośrodków badawczych rozsiana jest na trzech kontynentach (12 ośrodków w Chinach, 5 w USA i 2 w Europie). Dzięki tak szerokim inwestycjom w know-how ZTE jest w stanie oferować najnowocześniejsze produkty i usługi ponad 500 operatorom telekomunikacyjnym w 160 krajach. Poza sprzedażą smartfonów (48 milionów w 2014 roku) oraz budową infrastruktury telekomunikacyjnej i sieciowej (160 projektów LTE/LTE-A do 2013 roku), ZTE rozwija i wdraża szereg innowacyjnych projektów technologicznych obejmujących takie dziedziny jak inteligentne miasta (smart City), inteligentny transport (smart Transportation), e-zdrowie, mobilne płatności i wiele innych. W portfolio ZTE znajduje się 50 kompleksowych, zintegrowanych rozwiązań o takim charakterze, które do tej pory zostały wdrożone w ponad 100 krajach. Przykładowo we wrześniu 2014 roku ZTE zrealizowało unikatowy w skali światowej projekt polegający na budowie pierwszego masowego terminalu do ładowania bezprzewodowego pojazdów transportu publicznego w Wuhan (miasto w środkowych Chinach liczące ponad 10 milionów mieszkańców), dzięki czemu firma weszła do grona liderów w niezwykle przyszłościowej branży bezemisyjnych środków transportu.

Dzięki tak dużym inwestycjom w innowacje, firma posiada zróżnicowane portfolio. Ponad 50 proc. przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży infrastruktury sieciowej, niecałe 30 proc. generuje sprzedaż terminali, a pozostałą część sprzedaż rozwiązań typu „enterprise”.

źródło: ZTE


Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberzagrożenia z jakimi muszą się zmagać każdej wielkości firmy, w tym Volkswagen Słowacja.

W ciągu ostatnich kilku lat liczba i dotkliwość cyberataków na organizacje znacznie wzrosła. Ataki te przybierają różne formy, w tym oprogramowanie ransomware, rozproszoną odmowę usługi (DDoS), naruszenia bezpieczeństwa danych, zagrożenia wewnętrzne i wiele innych. W rezultacie zespoły ds. cyberbezpieczeństwa znajdują się pod ogromną presją, aby zmniejszyć ryzyko dla swoich organizacji. czytaj więcej

News Mobilny trading na forexie. Jak wykorzystać modę na trading?

Rozwój technologiczny ostatnich lat to przede wszystkim dążenie w kierunku całkowitej mobilności, która oznacza, że można wykonać każdą czynność z dowolnego miejsca na ziemi, pod warunkiem, że jest tam dostęp do Internetu. Do tych czynności można już zaliczyć inwestowanie na rynkach walutowych, którego można dokonywać poprzez dedykowane aplikacje mobilne. Jakie są ich możliwości? czytaj więcej

News Wdrożenie Magento – uruchom sklep internetowy na miarę swoich potrzeb

Magento jest platformą e-commerce istniejącą na rynku od wielu lat. Ze względu na swoją funkcjonalność każdego roku coraz więcej użytkowników decyduje się na wykorzystanie jej do stworzenia prostych lub rozbudowanych sklepów internetowych. O popularności tej platformy decyduje wiele istotnych zalet, które wpływają na jakość funkcjonowania serwisu. W tekście przedstawiamy najważniejsze cechy, które zachęcają do wykorzystania Magento wielu deweloperów. czytaj więcej