Archiwalne

# Nowe możliwości w systemie komunikacji dla MŚP Alcatel-Lucent Enterprise

27.05.2015

Pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch® Suite dla małych i średnich przedsiębiorstw został rozszerzony o nowe aplikacje i funkcje ułatwiające współpracę. Udostępniają one pracownikom, przedsiębiorstwom i partnerom handlowym lepsze narzędzia komunikacyjne, które umożliwiają ich rozwój.

Małe i średnie przedsiębiorstwa poszukują inteligentnych rozwiązań pozwalających osiągać wymierne korzyści biznesowe i zwiększać zadowolenie klientów. Najnowsze aplikacje OpenTouch zaprojektowane z myślą o sekotrze MŚP upraszczają komunikację zintegrowaną, zwiększają mobilność oraz umożliwiają korzystanie z urządzeń prywatnych do celów służbowych (BYOD ang. Bring Your Own Device). Ponadto aplikacje te udostępniają spersonalizowane funkcje, co zwiększa produktywność pracowników.

Pracownicy małych i średnich przedsiębiorstw mogą korzystać z firmowego środowiska w każdej chwili i z każdego miejsca za pomocą dowolnego urządzenia wyposażonego w profesjonalne aplikacje mobilne. Z kolei dla przedsiębiorstwa oznacza to niższe koszty związane z komunikacją. Najnowsza wersja rozwiązania udostępnia następujące rozszerzenia i aktualizacje:

  • OmniPCX® Office RCE w wersji 10.1 Alcatel-Lucent Enterprise to bogaty funkcjonalnie, konwergentny serwer komunikacyjny dla małych i średnich przedsiębiorstw wyposażony w bardziej wydajny procesor. Zapewnia on większą niezawodność bez wpływu na funkcjonalność i pojemność, a jednocześnie pozwala obniżyć koszt rozwiązania.
  • PIMphony Touch, nowa aplikacja komunikacyjna Alcatel-Lucent Enterprisewchodząca w skład rozwiązania OmniPCX Office RCE, udostępnia pracownikom biurowym korzystającym ze środowiska Win8 Modern User Interface funkcje ułatwiające współpracę. Jest ona obecnie dostępna dla tabletów i laptopów z systemem Windows i rozszerza ofertę PIMphony o funkcje dla użytkowników mobilnych. Warstwowy interfejs umożliwia użytkownikom płynne przechodzenie do kolejnych aplikacji, a oprócz istniejących funkcji PIMphony Pro zapewnia sygnalizację obecności i funkcje komunikatora.
  • Aplikacja mobilna OpenTouch Conversation (OTCV) Alcatel-Lucent Enterprise umożliwia komunikację poza biurem. Pracownicy mogą korzystać z tych samych usług komunikacyjnych w podróży i w biurze, co pozwala im szybciej reagować na wewnętrzne i zewnętrzne prośby o kontakt oraz skuteczniej działać w ramach wirtualnego zespołu. Nowe funkcje obejmują sygnalizację dostępności oraz historię połączeń dla danego kontaktu i oprócz iPhone’ów i urządzeń z systemem Android są obecnie dostępne również dla urządzeń z systemem Windows Phone.
  • Obsługa protokołu SIP w trybie VoIP dla iPhone’ów i urządzeń z systemem Android umożliwia aplikacji mobilnej OCTV routing połączeń wideo w sieci IP. Użytkownicy mogą uniknąć wysokich opłat za połączenia głosowe w roamingu dzięki routingowi połączeń VoIP w sieci WiFi oraz zastosowaniu opłat zryczałtowanych.
  • Terminal 8242 DECT działa w konfiguracji IP i obsługuje połączenia z urządzeniami Bluetooth. Funkcje lokalizacji i powiadomień oraz alarmu za pomocą jednego przycisku zapewniają korzyści pracownikom mobilnym w branży hotelarskiej i innych branżach. Duży, kolorowy wyświetlacz ze znakomitą jakością dźwięku HD oraz łączność USB zapewniają jeszcze bardziej przyjazną obsługę.
  • Get Call, czyli funkcja błyskawicznego jednokierunkowego przełączania połączeń, umożliwia użytkownikom przełączanie się pomiędzy telefonem biurkowym a terminalem DECT za pomocą jednego kliknięcia.

Ponadto najnowsza wersja rozwiązania udostępnia partnerom handlowym Alcatel-Lucent Enterprise nową aplikację SMB Sales Assistant, która wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w działaniach sprzedażowych.  SMB Sales Assistant to interaktywne narzędzie ułatwiające partnerom handlowym interakcję z klientem poprzez określanie potrzeb na wielu urządzeniach, synchronizowanie ich online, a następnie dostarczanie rozwiązania.

Eric Penisson, dyrektor działu rozwiązań komunikacyjnych ALE, powiedział: „Najnowsza wersja rozwiązania umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom osiąganie lepszych wyników biznesowych. Obsługiwanych jest więcej urządzeń i platform, co umożliwia spełnienie różnych wymagań w zakresie produktywności, w tym związanych z używaniem komputerów stacjonarnych i tabletów. Wdrożenie najnowszych standardów technologicznych pozwala małym i średnim przedsiębiorstwom zwiększyć jakość komunikacji przy jednoczesnej kontroli związanych z tym kosztów. Nowa wersja rozwiązania OmniPCX Office RCE umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom przezwyciężenie barier biznesowych i technologicznych”.

Lutz Peuker, przedstawiciel handlowy EnoCom German Indirect Reseller: „Dzięki aplikacji SMB Sales Assistant mogę szybciej i łatwiej prezentować moim klientom pakiet OpenTouch Suite dla małych i średnich przedsiębiorstw. Podejście interaktywne pozwala skrócić moje cykle sprzedażowe i zwiększyć wydajność. SMB Sales Assistant pozwala nam określać potrzeby klientów, sporządzać szczegółowe wyceny, zamieniać każdy kontakt z klientem w możliwości biznesowe, a także prowadzić dalsze działania”.

źródło: Alcatel-Lucent