14 maja Vectra włączy do swojej cyfrowej oferty dwa nowe kanały w jakości HD z portfolio Canal+ - Canal+ Discovery i Canal+ Sport 2 oraz zaproponuje swoim Abonentom nowe pakiety. Dodatkowo umożliwi do końca września bieżącego roku obecnym Klientom dostęp do 8 programów Canal+. Dla nowych widzów pakiet Canal+ dostępny będzie już za 39,90 złotych w wybranych ofertach z telewizją cyfrową Vectry.
14 maja w ofercie Vectry pojawią się dwa nowe kanały, które uzupełnią dotychczasowe portfolio nadawcy. Tego samego dnia ruszy sprzedaż nowej oferty. Vectra zaproponuje swoim Klientom dwa pakiety premium Canal+: Select (6 kanałów) za 44,90 zł oraz Prestige (8 kanałów) za 49,90 zł. Natomiast dotychczasowi Abonenci Vectry otrzymają dostęp do pełnej oferty Canal+ do 30 września bieżącego roku bez względu na aktualnie posiadany pakiet premium Canal+. Jedną z atrakcyjnych ofert będzie stanowić 8 kanałów Canal+, które nowi Abonenci będą mogli oglądać już za 39,90 złotych, kupując paczkę usług z telewizją cyfrową (pakiet Platynowy) oraz Sportem na Ostro. Łączna cena tego pakietu wyniesie wówczas 94,90 złotych.
„Wprowadzenie nowej oferty Canal+ jest naturalnym krokiem ze strony Vectry. Od lat systematycznie rozwijamy portfolio naszych usług, dostosowując je do potrzeb i oczekiwań Abonentów. Nowy pakiet Canal+ to bardzo ciekawe i atrakcyjne odświeżenie nie tylko oferty kanałów premium ale również dopełnienie bardzo bogatej, już istniejącej propozycji programów sportowych w Vectrze. Dzisiaj to 30 kanałów, w tym 13 w wersji HD o różnej tematyce i dyscyplinach sportowych. Dzięki tak skrojonej ofercie każdy miłośnik sportowych wrażeń może przeżywać te emocje na najwyższym poziomie. Od piłkarskiej Bundesligi z polskimi zawodnikami i tenisem stołowym na światowym poziomie (Eurosport HD, Eurosport2 HD) przez ligę angielską czy hiszpańską, żużel (Canal+Sport2 HD), wyścigi Formuły 1, rozgrywki siatkarskie (Polsat Sport Extra HD), Ligę Mistrzów (nSport+ HD), po sporty ekstremalne, sporty walki (Extreme Sports Channel) oraz żeglarstwo (Nautical Channel)”- powiedziała Monika Żelazko z Biura Public Relations Vectry.
źródło: Vectra