Archiwalne

+ Nowe salony i punkty sprzedaży UPC Polska

03.03.2015

UPC Polska udostępniło w ostatnim czasie kolejne salony i punkty sprzedaży: w Katowicach, Krakowie, Czeladzi, Bydgoszczy i Szczecinie.

UPC uruchomiła w tym roku już 3 nowe salony – w Katowicach, przy ul. Młyńskiej 23, naprzeciwko Dworca PKP oraz Galerii Katowice, w Centrum Handlowym M1 w Czeladzi oraz przeniosła salon w Szczecinie do nowej lokalizacji w centrum miasta przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 (Brama Portowa I). Ale to nie wszystko: rozpoczęły działalność także cztery nowe wyspy: w warszawskich CH Promenada i CH Wola Park oraz krakowskim CH Zakopianka i bydgoskim Focus Mall. To przykład stałego zwiększenia dotychczasowej sieci sprzedaży i uzupełnienia jej o salony znajdujące się jeszcze bliżej klienta, dostępne w galeriach handlowych i otwarte także w weekendy.

źródło: UPC

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej