Spółka Action, w ramach realizacji strategii rozwoju, podpisała kolejny kontrakt dystrybucyjny. Najnowsza umowa z firmą Panda Security objęła wybrane produkty międzynarodowego dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa opartych na technologii Cloud.
Od 1 stycznia klienci Action S.A. mogą skorzystać z poszerzonej oferty spółki. Najnowsze produkty to kolejna światowa marka w portfolio lidera dystrybucji – Panda Security. Obecnie Action jest wyłącznym dystrybutorem wszystkich produktów konsumenckich, oferowanych dotychczas jedynie za pomocą serwisu ESD (Electronic Software Distribution) prowadzonego przez polski oddział Panda Security, który umożliwia łatwiejszą dystrybucję oprogramowania wśród użytkowników. Tym samym w ofercie znalazły się produkty, takie jak Panda Antyvirus Pro, Panda Internet Security i Panda Global Protection w wersjach dla 1,3,5 lub 10 użytkowników.
- W 2015 roku chcemy znacznie poszerzyć ofertę dystrybucyjną. Szukamy nowych partnerów, dzięki którym nasz asortyment będzie posiadał kolejne produkty cieszące się uznaniem i zaufaniem wśród klientów na świecie – to sposób na dynamiczny rozwój naszego biznesu. Na początku stycznia podpisaliśmy umowę z firmą Panda Security. Wraz z rozwojem technologii, produkty zabezpieczające urządzenia elektroniczne będą cieszyły się zapotrzebowaniem ze strony rynku. Klienci chętnie inwestują w dobre i sprawdzone produkty zapewniające bezpieczeństwo i poufność w sieci – Powiedział Sławomir Harazin, wiceprezes zarządu Action S.A.
Produkty Panda Security łączą w sobie niezawodną ochronę, zminimalizowane koszty i zredukowane wykorzystanie zasobów, zwiększoną wydajność, łatwość instalacji, użytkowania i utrzymania oraz redukcję zużycia energii.
- Planujemy w przyszłości rozszerzenie współpracy z Action S.A. na inne linie produktowe dostępne w ofercie Panda Security. Nasze produkty gwarantują użytkownikom najskuteczniejszą ochronę przed zagrożeniami pochodzącymi z Internetu. Zapewniamy rozwiązania zabezpieczające dopasowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów – użytkowników domowych, małych, średnich i dużych firm – powiedział Przemysław Halczuk, Sales & Marketing Manager w Panda Secutity
źródło: Action