# Ostatnia szansa, by zgłosić projekt do Challenge Up! – programu dla startupów stworzonego przez Intel, Cisco i Deutsche Telekom
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
31.05.2015 – Jeszcze przez dziesięć dni można zgłaszać projekty do Challenge Up! – akceleratora dla startupów bazujących na idei internetu rzeczy (Internet of Things). Wspólną inicjatywę Cisco, Intel i Deutsche Telekom reprezentowanego przez hub:raum ogłoszono w marcu bieżącego roku podczas Mobile World Congress. Na początku maja partnerem akceleratora został BMW Startup Garage, który pośród zgłoszonych projektów będzie szukać rozwiązań z zakresu smart i connected car. Ze względu na przedłużenie terminu nadsyłania aplikacji, zainteresowane startupy mogą zgłaszać swoje pomysły do 31 maja na stronie " target=_blank>http://www.challengeup.eu/.
Głównym celem Challenge Up! jest wsparcie startupów zajmujących się tematyką internetu rzeczy w szybszej komercjalizacji ich pomysłów poprzez wspólne projekty, mentoring, wysokiej jakości networking oraz dostęp do zasobów trzech korporacji. Inicjatywa łączy zasoby i doświadczenie Cisco, Intela i Deutsche Telekom (właściciela sieci T-Mobile w Polsce), a każda z firm wyposaży startupy w szeroki wachlarz możliwości oraz dostęp do know-how organizacji. Wybrane do programu zespoły nie ponoszą kosztów związanych z udziałem w Challenge Up!, nie jest także wymagany kapitał własny, a uczestnicy zachowują prawa do swojej własności intelektualnej. Informacje o procesie rekrutacji dostępne są na stronie internetowej.
Zyskaj korzyści oferowane przez trzy korporacje – wejdź na rynek trzy razy szybciej
Cisco® daje startupom wsparcie jednej z najsilniejszych sił sprzedażowych na świecie, możliwość konfrontacji pomysłu z ekspertami oraz dostęp do wiedzy ponad 25 tysięcy inżynierów specjalizujących się w obszarach związanych z internetem rzeczy.
Oferta hub:raum opiera się na czterech filarach, są to: finansowanie projektu do 300 000 euro, wsparcie mentorów zewnętrznych i ekspertów z DT, możliwość pracy w przestrzeniach coworkingowych w całej Europie oraz smart money, czyli komercjalizację na europejskich rynkach i dostęp do kanałów dystrybucji poprzez łączenie z ofertami operatorów i wspólne kampanie marketingowe.
Z kolei Intel® daje dostęp do wiedzy wysokokwalifikowanych inżynierów, czerpanie z doświadczenia sieci partnerów działających w obszarze biznesu i R&D, dostęp do rozwiązań sprzętowych i technologii komunikacyjnych czy z zakresu internetu rzeczy, wsparcie funduszu Intel Capital i szerokiego portfolio firm, jak również dostęp do sieci mentorów i ekspertów zewnętrznych.
BMW Startup Garage pomoże startupom zdefiniować obszary o największym potencjale rynkowym, oceni projekty pod kątem zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym oraz zapewni zespołom dostęp do ekspertów.
Więcej informacji o korzyściach płynących z udziału w programie znajduje się w infografice.
Challenge Up! został stworzony z myślą o startupach na wczesnym etapie rozwoju, które pracują nad projektami z dziedziny internetu rzeczy i pokrewnymi obszarami, takimi jak inteligentne rozwiązania (inteligentny dom, inteligentne miasto, inteligentna energia, inteligentne samochody, technologie wearables, koncepcja Industry 4.0), bezpieczeństwo informacji, Big Data, analityka, łączność czy cloud computing. Ze względu na udział korporacji w dwóch odbywających się w przyszłym tygodniu konferencjach, Connected Conference w Paryżu oraz Pioneers Festival w Wiedniu, termin nadsyłania zgłoszeń został wydłużony do 31 maja. Zainteresowane osoby mogą zgłaszać swoje pomysły na stronie www.challengeup.eu/applynow. Dotychczas ponad 900 osób zarejestrowało się na platformie Challenge Up!.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej