Grupa 3S, dostawca kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych na Śląsku, wdroży system do paszportyzacji sieci firmy Suntech. Rozwiązanie ułatwi zarządzanie siecią, zredukuje koszty jej utrzymania i usprawni najważniejsze procesy biznesowe realizowane w sieci grupy.
3S to grupa przedsiębiorstw telekomunikacyjnych dysponująca własną siecią światłowodową o długości ponad 2500 km oraz największym na Śląsku centrum danych. Grupa świadczy usługi dla biznesu i administracji oraz dla innych operatorów, a także dostarcza usługi data center. System SunVizion Network Inventory dostarczony przez Suntech pozwoli przyspieszyć procesy związane z obsługą klienta, skrócić czas uruchamiania nowych usług oraz usprawnić rozbudowę sieci i obsługę ewentualnych awarii.
„Do tej pory korzystaliśmy z autorskiego systemu, który rozwijaliśmy własnymi siłami.
Tempo rozwoju Grupy 3S, a także chęć optymalizacji głównych procesów spowodowały, że zdecydowaliśmy się na gotowe rozwiązanie” - mówi Paweł Szumski, Dyrektor Działu Zarządzania Projektami w 3S S.A.
„Nasza oferta skierowana jest nie tylko do dużych graczy, takich jak 3S. Sprawność operacyjna oraz optymalne zarządzanie siecią i jej rozbudową bardzo wspierają dynamikę rozwoju także mniejszych operatorów telekomunikacyjnych, co w obecnych realiach rynkowych jest czynnikiem decydującym o sukcesie biznesu” – mówi Piotr Saczuk, Prezes Firmy Suntech S.A.
źródło: Suntech
News Marcin Kubit wzmacnia Grupę 3S w Warszawie
Marcin Kubit dołączył do Grupy 3S jako dyrektor oddziału w Warszawie. Ten doświadczony menedżer (wcześniej m.in. dyrektor zarządzający SM&C, prezes Mediatel S.A., wiceprezes GTS Energis) zajmie się rozwojem struktur firmy w stolicy i relacjami z kluczowymi Klientami. czytaj więcejNews Marcin Kubit wzmacnia Grupę 3S w Warszawie
Marcin Kubit dołączył do Grupy 3S jako dyrektor oddziału w Warszawie. Ten doświadczony menedżer (wcześniej m.in. dyrektor zarządzający SM&C, prezes Mediatel S.A., wiceprezes GTS Energis) zajmie się rozwojem struktur firmy w stolicy i relacjami z kluczowymi Klientami. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej