Archiwalne

+ Platforma Horizon dostępna dla wszystkich w sieci UPC

15.01.2015

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, wprowadza do komercyjnej sprzedaży Horizon – platformę łączącą najlepszą telewizję z interaktywnością internetu. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku. Oferuje klientom UPC nieskończone możliwości dostępu do ulubionych treści. W ramach platformy Horizon, klientom udostępniony zostanie dekoder, który łączy w sobie TV, Internet i telefonię.

W grudniu ubiegłego roku UPC zaprosiło wybraną grupę lojalnych klientów, który jako pierwsi mogli skorzystać i poznać zalety nowej platformy telewizyjnej UPC. Obok mobilności i wieloekranowości, które już są dostępne w ramach aplikacji Horizon Go, klienci mogli cieszyć się bogactwem oferty linearnej i na życzenie. To wszystko dzięki dekoderowi Horizon, który wyznacza trendy w korzystaniu z nowoczesnej telewizji,  udostępniając treści najlepszej jakości. Zapewnia on klientom najlepsze doświadczenie w korzystaniu z telewizji w Polsce i umożliwia nieskończone możliwości interaktywnej rozrywki.

Od dziś platforma Horizon jest dostępna komercyjnie dla wszystkich zainteresowanych, znajdujących się w zasięgu sieci UPC. Horizon, który dzięki jednemu urządzeniu pozwala na korzystanie z telewizji, internetu i telefonu UPC, oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym m.in. możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie, zdalne nagrywanie za pomocą aplikacji Horizon Go, a także dostęp na ekranach TV do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter. Intuicyjna platforma Horizon sama uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta, czy posiada też atrakcyjne i proste w użyciu menu (interfejs). Pilot dekodera wyposażony jest w klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z aplikacji internetowych na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera. Dodatkowo - dzięki aplikacji Horizon Go  - klienci mogą oglądać  telewizję na wielu urządzeniach mobilnych jednocześnie.

UPC Polska wprowadza jedną z najbardziej innowacyjnych usług telewizyjnych w Polsce. Platforma Horizon to unikalny dostęp do treści linearnych, mediów społecznościowych na ekranie telewizora, a także do bogatej biblioteki treści na żądanie, w tym do usługi MyPrime Filmy i Seriale. Nasi klienci zyskali też mobilność w dostępie do oferty telewizyjnej. Horizon zasługuje na nazwanie go najbardziej zaawansowaną platformą rozrywki następnej generacji” – powiedział Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska.

Dla nowych klientów usługa dostępna będzie w promocyjnej cenie już od 149 zł w pakiecie Horizon Select, zawierającym oprócz telewizji usługę dostępu do internetu o szybkości do 120 Mb/s, a także bibliotekę MyPrime Filmy i Seriale oraz aplikację Horizon Go, która umożliwia dostęp mobilny na wielu urządzeniach jednocześnie. W przypadku pakietu trzech usług (internet, telewizja, telefon z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych) ceny zaczynają się od 159 zł. W ramach trwającej promocji, każdy z pakietów przez pierwsze 3 miesiące jest o połowę tańszy. UPC Polska to piątą spółką Liberty Global, która wprowadziła na rynek platformę Horizon. Korzystać z niej mogą również mieszkańcy Holandii, Niemiec, Irlandii i Szwajcarii.

Platforma Horizon oferuje:

  • nagrywanie nawet czterech programów równocześnie na dysku o pojemności 500 GB
  • jedno urządzenie, które umożliwia korzystanie z 3 usług UPC (telewizji, internetu i telefonu);
  • zdalne nagrywanie poprzez aplikację Horizon Go;
  • automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali;
  • zatrzymanie oglądanego programu na żywo i wznowienie oglądania w dowolnym momencie
  • aplikacje TV w tym dostęp do serwisów społecznościowych – np. Facebook czy YouTube;
  • działający w technologii radiowej pilot z klawiaturą QWERTY, ułatwiający m.in. korzystanie z i aplikacji internetowych na ekranie TV oraz wyszukiwanie programów 
  • zoptymalizowany układ kanałów (w przypadku dublujących się kanałów SD i HD zostawiono tylko kanały HD)
  • atrakcyjne, i łatwe w obsłudze menu (interfejs)
  • personalizację – na podstawie programów oglądanych przez użytkownika Horizon zasugeruje treści, dobierając i stale aktualizując ofertę telewizyjną, odpowiadającą preferencjom użytkownika, co oznacza natychmiastowy dostęp do ulubionych gatunków filmowych, propozycji sportowych czy seriali
  • możliwość dostępu do internetu poprzez bezprzewodową sieć WiFi w paśmie2.4 i 5 GHz na komputerze, smartfonie lub tablecie

Platforma Horizon to odpowiedź na obecne trendy:

  • Polacy wciąż doceniają także tradycyjne odbiorniki telewizyjne, ale w nowej odsłonie – 42% respondentów chciałoby oglądać programy na telewizorze z dostępem do Internetu. Oprócz telewizora Polacy coraz częściej wybierają laptopy (62%), aż 53% młodych (19-24 lat) chce oglądać TV na smartfonie, a 49% na tablecie. Co ciekawe, to kobiety, a nie mężczyźni, częściej deklarują, że chciałyby oglądać TV na urządzeniach mobilnych (40% vs 28%).
  • 16% Polaków komentuje oglądany program na portalu społecznościowym; w dzieleniu się opiniami o telewizyjnych treściach przodują najmłodsi – 36% osób w wieku 15-18 lat
  • Przystajemy na zdradzanie nadawcom informacji o własnych preferencjach, jeśli ma to posłużyć sugerowaniu nam przez telewizję interesujących programów (41% ankietowanych) (IIBR dla UPC 2014). Wtedy szanse na naszą, spersonalizowaną telewizję rosną. Otwieramy się na możliwość słuchania podpowiedzi nadawcy – wierzymy, że wówczas dostaniemy interesujące treści, bez konieczności żmudnego wybierania spośród nieograniczonej i zróżnicowanej oferty. W taki układ wymienny najchętniej wchodzą najmłodsi Polacy – już niemal dwie trzecie osób w wieku 15-18 lat uważa rekomendowanie treści przez nadawcę za atrakcyjny (62%) (IIBR dla UPC 2014). Osoby mające dzieci też częściej zgodziłyby się na polecenia nadawcy (48% versus 36% nie mających dzieci; IIBR dla UPC 2014) – każdy z nas wie, jakim zbawieniem jest program telewizyjny, gdy chcemy zająć uwagę malucha i zyskać chwilę dla siebie.

Źródło: Raport przygotowany przez CPC dla UPC Polska: M²: Potęga mobilności i multiscreeningu. 

Nowa kampania UPC
Dziś rusza też nowa odsłona kampanii reklamowej z wykorzystaniem Megarodzinki UPC. Tym razem przyjeżdża do niej w odwiedziny kolejny członek rodziny, MegaTeściowa, prezentująca nowe możliwości Telewizji Cyfrowej UPC. Kampania emitowana będzie w ogólnopolskiej telewizji oraz na kanałach tematycznych. Obok już znanych aktorów, w spotach pojawia się nowa gwiazda – Ewa Kasprzyk. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcja spotów: Filmprodukcja.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej