Panasonic uruchomił program szkoleniowy przeznaczony dla specjalistów rozwiązań wizualnych. Udział w nim mogą wziąć między innymi sprzedawcy, integratorzy systemów, a także firmy wypożyczające lub dystrybuujące rozwiązania Audio-Visual.
Program szkoleniowy składa się z kilku poziomów określających stopień znajomości rozwiązań wizualnych Panasonic, po których można uzyskać specjalny certyfikat. Kurs został podzielony na dwie sekcje – projektorów oraz monitorów, składające się odpowiednio z trzech i dwóch poziomów. Partnerzy mają możliwość udziału w bezpłatnych szkoleniach online za pośrednictwem specjalnego portalu Akademii Panasonic, dzięki czemu mogą uzyskać certyfikat Visual Professional. Po zdobyciu certyfikacji Professional dla uczestników zorganizowane zostaną szkolenia na żywo, które odbędą się w europejskiej siedzibie Panasonic w Wiesbaden (Niemcy). Wówczas możliwe będzie uzyskanie przez nich tytułu Expert lub Advanced Expert (tylko w przypadku projektorów).
– Większa wiedza na temat produktów jest zawsze atutem dla każdej firmy. Jest to podstawa efektywnej, dopasowanej do potrzeb obsługi klienta, a także możliwość sprzedaży obecnym klientom bardziej zaawansowanych rozwiązań lub też dodatkowych produktów, co w konsekwencji przekłada się na wymierną przewagę nad konkurencją – mówi Siegmar Küll, Panasonic European Training Manager. – Przykładowo szkolenie Advanced Expert w obszarze projektorów pozwala uczestnikom zyskać większą wiedzę na temat zaawansowanych funkcji, takich jak edge blending, dopasowanie kolorów, tryb portretowy, technologia laserowa czy też korekcja geometryczna, w które wyposażone są nasze projektory o wysokiej jasności – dodaje Siegmar Küll.
Program szkoleniowy Panasonic został uruchomiony podczas targów ISE 2015. Więcej informacji na jego temat można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl/systemy-wizualne/program-szkoleniowy-visual-pro.
źródło: Panasonic
News Czy warto ubezpieczyć telefon?
Dla wielu z nas telefon komórkowy stał się przedmiotem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania. Służy nie tylko do komunikacji, ale jest także centrum zarządzania naszym życiem prywatnym i zawodowym. W związku z tym, pojawia się pytanie o zabezpieczenie tego cennego urządzenia. Czy warto ubezpieczyć telefon?
czytaj więcej