Zobacz więcej na Plus.pl.
Od 27 stycznia startuje nowa odsłona oferty energii elektrycznej od Plusa dla gospodarstw domowych. Prąd od Plusa to gwarancja stałej, atrakcyjnej ceny za energię przez cały okres umowy, brak prognoz i ukrytych opłat oraz prosta, przejrzysta faktura! Nowa oferta wsparta będzie ogólnopolską kampanią reklamową pod hasłem „Przełącz prąd na Plus!”.
Plus kontynuuje rewolucję na polskim rynku usług dla domu i przypomina, że prąd może być tani! Można go kupić od Plusa i mieć gwarancję, że jego cena będzie niezmiennie taka sama i nie będzie podwyższona nawet przez 29 miesięcy!
Prosta oferta z atrakcyjną ceną!
Oferta od Plusa wyróżnia się na rynku tym, co jest najważniejsze dla klientów. To brak opłaty handlowej oraz niska stawka miesięczna za kWh, a dla obecnych klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku jest to najniższa cena na rynku! W segmencie mieszkań zużywających do 250 kWh miesięcznie dla kontraktów dłuższych niż na dwa lata żaden inny sprzedawca prądu nie oferuje średniej miesięcznej ceny atrakcyjniejszej od tej, którą można mieć w ofercie Prąd od Plusa.
Klienci mogą wybierać spośród dwóch innowacyjnych na polskim rynku modeli sprzedaży prądu: „Energia na abonament” lub „Energia bez prognoz”. W obu tych rozwiązaniach oferta cenowa Plusa jest taka sama, a oferty różnią się sposobem miesięcznych rozliczeń.
„Energia na abonament” to propozycja dla osób, które cenią sobie miesięczne rachunki za energię opłacane w formie stałego abonamentu za wybrany pakiet. Co 6 lub 12 miesięcy, na podstawie odczytu licznika, następuje rozliczenie ze zgromadzonych jednostek prądu.
W przypadku „Energii bez prognoz” klient płaci tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika, co ma miejsce co jeden lub dwa miesiące. Po odczycie wystawiana jest faktura za rzeczywiste zużycie prądu.
Oferta energii elektrycznej od Plusa jest taka sama dla wszystkich odbiorców w całej Polsce niezależnie od miejsca zamieszkania. Co ważne, klienci zawsze otrzymują jedną prostą fakturę za sprzedaż energii elektrycznej oraz za dystrybucję i nie ma na niej ukrytych żadnych dodatkowych opłat.
Analizy długoterminowe, wzrost cen węgla, informacje o drogich inwestycjach w nowoczesną energetykę i wiele innych czynników wskazują na to, że prąd będzie drożał, a nowa oferta Plusa z umową nawet na 29 miesięcy pozwala się przed tym zabezpieczyć.
Zmień prąd na Plusa bez wychodzenia z domu!
Zmiana sprzedawcy prądu jest tak samo sprawna i szybka jak przeniesienie numeru telefonu od innego operatora. Odbywa się bez przerw w dostawie energii, bez zmian licznika czy wymiany okablowania i jest nieodczuwalna dla klienta.
Sprzedawcę prądu można zmienić odwiedzając jeden z ponad 1300 punktów sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu. Zasady są maksymalnie uproszczone - wystarczy jedna wizyta. Trzeba tylko mieć przy sobie fakturę za energię od obecnego sprzedawcy. Klient podpisuje umowę oraz pełnomocnictwo dla Plusa na przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy prądu i od tego momentu wszelkie formalności w imieniu klienta są załatwiane za niego przez pracowników Plusa.
Od niedawna jest również możliwość zakupu prądu od Plusa bez wychodzenia z domu poprzez Przedstawicieli Sprzedaży Bezpośredniej. Przedstawiciel Plusa posiadający szerokie doświadczenie w sprzedaży usług może odwiedzić klienta w mieszkaniu i na miejscu wyliczyć oszczędności, dobrać i przedstawić odpowiednią ofertę energii elektrycznej dla jego domu. Wizytę Przedstawiciela Sprzedaży Bezpośredniej u siebie w domu czy mieszkaniu można zamówić także samodzielnie poprzez stronę www.plus.pl/energetyka. Podobnie jak w przypadku tradycyjnej wizyty w punkcie sprzedaży po podpisaniu umowy przedstawiciel Plusa załatwi w imieniu klienta wszelkie formalności.
Ogólnopolska kampania reklamowa
Od poniedziałku 26 stycznia w telewizji i w Internecie wystartuje kampania promująca ofertę Prądu od Plusa. Spoty reklamowe pojawią się także w telewizji sieci handlowej Carrefour.
Hasłem kampanii jest „Przełącz prąd na Plus”. Jest to kampania wizerunkowa, której głównym celem jest przedstawienie Plusa jako sprzedawcy prądu oraz poinformowanie klientów o korzyściach, wynikających ze skorzystania z prądu od Plusa. Priorytetem kampanii jest dotarcie do jak największej liczby obecnych i nowych klientów z informacją, że prąd od Plusa to najniższa cena dla naszych klientów, nie ma w niej żadnych ukrytych opłat, a każdy może sprawdzić ile można zaoszczędzić.
Autorem kreacji jest agencja Young & Rubicam Poland, reżyserem spotu Tomek Nalewajek, a za produkcję odpowiada TFP. Kampanię zaplanował dom mediowy OMD.
źródło: Plus