Firma APRO Financial Poland, prowadząca swoją działalność w Polsce pod marką RushCash, to część międzynarodowej grupy APRO Service Group – lidera na rynku pożyczek w Korei Południowej, aktywnie rozwijającego swoje usługi także w Chinach. ATM S.A., jako pierwsza polska firma telekomunikacyjna, świadczy APRO Financial Poland usługi kolokacji, dostępu do Internetu i usług głosowych.
APRO Financial Poland to kolejna, duża zagraniczna firma w portfolio ATM S.A. i tym samym kolejny krok w realizacji polityki spółki, ukierunkowanej na pozyskiwanie klientów zarówno ze wschodnich, jak i zachodnich rynków. Koreański potentat świadczy w Polsce usługi krótko i długoterminowych pożyczek pozabankowych ze zróżnicowanym okresem spłaty.
- Nawiązanie współpracy z nowym klientem, który zajmuje tak wysoką pozycję w swojej branży, potwierdza obserwowany przez nas wzrost zainteresowania usługami kolokacji i dostępu do Internetu w Polsce. Po pozyskaniu pierwszych klientów z rynków Wschodniej i Zachodniej Europy liczymy, że kooperacja z APRO Financial Poland będzie pierwszym krokiem do zacieśnienia naszej współpracy z klientami i partnerami z rynków azjatyckich. Niezależnie od wielkości firm i przedsiębiorstw, ATM S.A. oferuje kompleksowe wsparcie telekomunikacyjne zagranicznym podmiotom, które rozpoczynają lub planują rozpoczęcie swojej działalności w Polsce – powiedział Jacek Krupa, Wiceprezes Zarządu ATM S.A.
Firma APRO Financial Poland zdecydowała się na usługi kolokacji w Centrum Danych Thinx Poland, łącze internetowe po kablu światłowodowym do swojego biura w Warszawie oraz usługi głosowe w standardzie ISDN, który umożliwia całkowicie przezroczystą, cyfrową transmisję głosu i danych. Thinx Poland to zlokalizowane w Warszawie, największe w Polsce neutralne telekomunikacyjnie centrum danych oraz węzeł międzyoperatorski wraz z siecią węzłów dostępowych w 11 polskich miastach i 5 zagranicznych (Amsterdam, Frankfurt, Kijów, Londyn i Moskwa).
- Jako przedstawiciel jednej z największych azjatyckich grup świadczących usługi pożyczkowe, szukaliśmy w Polsce partnera, który będzie w stanie zapewnić nam nie tylko usługi telekomunikacyjne, ale też pełne wsparcie technologiczne. Zdecydowaliśmy się na ATM S.A., ponieważ jest to lider polskiego rynku centrów danych, świadczący swoje usługi klientom reprezentującym praktycznie wszystkie sektory rynkowe. Tak duża ilość klientów i fakt, że ich współpraca z ATM S.A. ma najczęściej charakter długotrwały, były kluczowe przy podejmowaniu przez nas decyzji. W naszej branży, gdzie szybki i stabilny kontakt z klientem to absolutny warunek sukcesu, powyższe fakty były decydujące – powiedział Park Bo Hwan, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, APRO.
źródło: ATM