Archiwalne

* Rusza pierwszy konkurs UPC dla artystów wykorzystujących technologie cyfrowe - UPC Digital Art

07.07.2015

Dziś rusza pierwsza edycja konkursu UPC Digital Art organizowanego przez UPC Polska - dostawcę innowacyjnych usług cyfrowych. Dedykowany jest on artystom  wykorzystującym w swoich projektach technologie cyfrowe. Twórcy zwycięskiej animacji zdobędą 20.000 złotych, a ich dzieło będzie miało swoją premierę na kanale Sundance Channel. W skład grona jurorskiego weszli m.in. Radzimir Dębski "JIMEK" - polski kompozytor muzyki filmowej i rozrywkowej, dyrygent i producent muzyczny, Kamil Dąbkowski - ekspert w obszarze animacji komputerowej w Platige Image, Andrzej Pągowski - artysta grafik, Konrad Jerin - redaktor naczelny F5 oraz przedstawiciel kanału Sundance Channel. Kuratorem UPC Digital Art jest Jakub Koźniewski - designer nowych mediów.

Konkurs skierowany jest do artystów, którzy tworzą sztukę nowych mediów, w tym m.in. ilustratorów, twórców animacji i muzyki. Zgłaszać mogą się zarówno pojedyncze osoby reprezentujące konkretną umiejętność (np. animacja komputerowa) jak i team’y np. ilustrator i muzyk. Celem UPC Digital Art jest promocja artystów nowych mediów oraz stworzenie pierwszego przeglądu polskiej sceny digital art.

„Pierwszy konkurs dla twórców tworzących za pomocą nowych technologii doskonale odzwierciedla tożsamość UPC. Każda z naszych usług oferuje narzędzia do inspiracji, kreatywności i innowacji. Sztuka nowych mediów rodzi się w Internecie i jest ona jednocześnie dzielona z innymi dzięki sieci. Cyfrowa sztuka otacza nas coraz bardziej wypierając jej analogowe odpowiedniki.” – powiedziała Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej.

#JakToDziała
Zadaniem konkursowym jest przygotowanie 30-sekundowej animacji, pokazującej wybrany proces działania - np.  zjawisko fizyczne, proces mechaniczny, społeczny. Liczy się przede wszystkim innowacyjne podejście do jego ilustracji. Dlatego uczestnicy konkursu zobowiązani są do wykorzystania szerokiej gamy dostępnych technik analogowych i cyfrowych takich jak np.: druk 3d, mapping 3d, modelowanie, papier, kodowanie generatywne itd. Podstawowym kryterium oceny prac będzie kreatywne rozwinięcie i zinterpretowanie hasła ’To fajnie działa’. 

W pierwszym etapie UPC Digital Art, zgłoszenia zawierające próbkę portfolio należy przesyłać na adres: upcdigitalart|fpiec.pl| |upcdigitalart|fpiec.pl, nie później niż do 16. sierpnia br. W drugim etapie konkursu, który wystartuje pod koniec sierpnia, wyłonione zespoły przygotują animację zgodną z briefem, który opublikowany zostanie na: www.fpiec.pl/feed/upc Uczestnicy, podczas przygotowywania finalnego projektu, będą mogli uczestniczyć w warsztatach mentorskich z każdej z trzech dziedzin: grafiki, muzyki i ilustracji z udziałem m.in. Radzimira Dębskiego, Kamila Dąbkowskiego, Jakuba Koźniewskiego, Andrzeja Pągowskiego oraz Pawła Janickiego - niezależnego twórcy medialnego i producenta operujący w domenie muzyki generatywnej, estetyki microsound i kompozycji algorytmicznej. Prace zbierane będą do 30. września 2015. Finałowym wydarzeniem pilotażowej odsłony UPC Digital Art będzie gala wręczenia nagród. Zwycięski film zdobędzie 20 000 zł i będzie miał swoją premierę telewizyjną na antenie kanału Sundance Channel. O promocję zwycięzców zadbają także partnerzy UPC Digital Art - Facebook oraz F5, Trendy Rynku i Kultury. 

Kolejne informacje na temat konkursu będą publikowane na kanałach social mediaz hashtagiem #ToFajnieDziala i #upcDigitalArt

Szczegóły nt. konkursu oraz regulamin: www.fpiec.pl/feed/upc

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej