Jak pokazują wyniki badania Samsung Techonomic Index, Europejczycy posiadają coraz więcej urządzeń i poświęcają coraz więcej czasu na ich używanie. Jednak czy jesteśmy świadomi wszystkich możliwości, które otwiera przed nami nowoczesna technologia?
Samsung Techonomic Index to szczegółowe badanie poświęcone technologii w gospodarstwach domowych oraz sposobom jej wykorzystania. Przeprowadzono je w 18 krajach Europy. Nie będzie niespodzianką, że jesteśmy otwarci na nowe technologie – gospodarstwa domowe w Europie posiadają obecnie średnio 19 urządzeń, czyli o jedno więcej niż w ubiegłym roku.
Europejczycy korzystają z urządzeń coraz dłużej…
Telefony komórkowe, komputery osobiste, laptopy, urządzenia gospodarstwa domowego oraz telewizory są prawie w każdym domu w Europie. Korzystamy z nich coraz częściej – długość codziennego korzystania z urządzeń elektronicznych wzrosła w 2015 r. o 24% – do 9h 31min dziennie. Wyniki Techonomic Index pokazują, że europejskie domy są nie tylko miejscem, gdzie jemy, śpimy czy relaksujemy się. Przy rosnącej liczbie sprzętów podłączonych do Internetu, takich jak Smart TV czy tablety, domy stały się spersonalizowanym centrum kultury.
…i stawiają na funkcjonalność
Jeżeli chodzi o decyzje zakupowe, jedna trzecia konsumentów wskazała, że parametry, charakterystyka oraz innowacyjność są dla nich najważniejsze przy wyborze nowych urządzeń. Bez względu na to, czy chodzi o smartfon, czy o nową kuchenkę – najważniejsza jest funkcjonalność. Rozwiązaniem, które w bliskiej przyszłości zapewni wiele nowych możliwości, jest Internet rzeczy (ang. Internet of Things lub IoT).
A jednak 85% wciąż nie wie…
Stoimy u progu nowej ery, w której dzięki inteligentnym funkcjom urządzenia będą automatycznie łączyć się z Internetem i ze sobą nawzajem. Wyniki badania Techonomic Index wskazują, że ponad dwie trzecie (85%) badanych deklaruje, że nie wie, czym jest Internet rzeczy. Wielu ludzi już korzysta z inteligentnych urządzeń, które staną się częścią tego przyszłego połączonego ekosystemu, jednak nadal nie zdaje sobie sprawy, jak ogromne dają one możliwości.
Wkrótce będziemy żyć w świecie, w którym można przesłać wytyczne z samochodu do kuchenki, a ta automatycznie przełączy się w stan nagrzewania. Następnie piekarnik połączy się z telewizorem, aby sprawdzić, czy film wybrany na wieczór będzie gotowy do odtworzenia w momencie, gdy posiłek już będzie stał na stole. Wszystkie te czynności mogą być sterowane przez prostą aplikację w smartfonie – powiedział Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.
Samsung Techonomic Index 2015
Samsung Electronics stworzył badanie Samsung Techonomic Index w celu śledzenia sposobu, w jaki ludzie podchodzą do technologii i korzystają z niej. Dzięki temu firma Samsung może lepiej zrozumieć potrzeby konsumentów i zaspokajać je, opracowując nowe produkty. Kompleksowe badanie oparte jest na internetowej ankiecie obejmującej 18 000 respondentów w wieku od 16 lat wzwyż w 18 krajach Europy. Badanie zostało zlecone przez laboratorium European Samsung Lifestyle Research Lab i zrealizowane we współpracy z Lightspeed GMI w dniach od 21 kwietnia do 18 maja 2015 roku.
źródło: Samsung
Samsung Galaxy S8 i S8+ trafiają na półki sklepowe w całej Polsce
Już jutro, 28 kwietnia, smartfony Galaxy S8 i S8+ trafią na półki sklepowe w całej Polsce. Najnowsze flagowce firmy Samsung będą dostępne w ofercie sklepów Samsung Brand Stores, u operatorów komórkowych a także w sklepach z elektroniką. W dniu swojej premiery przykuły uwagę konsumentów na całym świecie, a w polskiej przedsprzedaży pobiły rekord zamówień. czytaj więcejSamsung Galaxy S8 i S8+ trafiają na półki sklepowe w całej Polsce
Już jutro, 28 kwietnia, smartfony Galaxy S8 i S8+ trafią na półki sklepowe w całej Polsce. Najnowsze flagowce firmy Samsung będą dostępne w ofercie sklepów Samsung Brand Stores, u operatorów komórkowych a także w sklepach z elektroniką. W dniu swojej premiery przykuły uwagę konsumentów na całym świecie, a w polskiej przedsprzedaży pobiły rekord zamówień. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej