Archiwalne

+ Seminarium Interactive Intelligence: “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.”

16.01.2015

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca usług i oprogramowania komunikacji biznesowej, kolaboracji i obsługi klienta, zaprasza na bezpłatne e-seminarium “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.” Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 27 stycznia o godz. 17.30. 

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników centrów kontaktowych, dyrektorów ds. obsługi klienta i innych osób odpowiedzialnych w firmach za relacje z klientami. Podczas trwającej 75 minut prezentacji omówione zostaną najnowsze trendy technologiczne w branży obsługi klienta, wielokanałowość interakcji, chmura, mobilność oraz optymalizacja zarządzania personelem.

Seminarium poprowadzi Ian Jacobs, starszy analityk w firmie Forrester Research oraz Tim Passios, wiceprezes marketingu rozwiązań w Interactive Intelligence. Po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi, w której wezmą udział tacy weterani branży jak Sheila McGee-Smith, założycielka McGee-Smith Analytics oraz Don Van Doren, założyciel i prezes Vanguard Communications.

“Rosnące wymagania konsumentów motywują centra obsługi do wdrażania zaawansowanych technologii zwiększających jakość świadczonych usług” – powiedział Tim Passios. – „W naszym seminarium omówimy technologie i aplikacje, które ułatwiają personalną i spójną obsługę klientów we wszystkich wykorzystywanych przez nich kanałach komunikacji.”

źródło: Interactive Intelligence

News iPhone 15 - czy cena odpowiada oferowanej jakości i funkcjom?

Obecny rynek telefonów komórkowych zdecydowanie podbijają nowoczesne i eleganckie iPhony, dlatego nikogo nie dziwi fakt, że producent decyduje się na wprowadzenie do obrotu coraz to nowszych modeli. Aktualnie do sprzedaży trafia iPhone 15, na którego z pewnością czekali wszyscy miłośnicy systemu IOS, ale czy jego cena jest adekwatna do jakości i oferowanych funkcji? Przeczytaj poniższy artykuł i sprawdź, czy warto inwestować w nowe urządzenie marki Apple. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Co nowego w cyberbezpieczeństwie?

Placówki medyczne stają przed nowymi wyzwaniami związanymi z ochroną swoich systemów informatycznych i danych pacjentów. Zagrożenia cybernetyczne stają się coraz bardziej zaawansowane i złożone, a ataki na infrastrukturę medyczną stają się coraz bardziej powszechne. Jednak jak wszyscy wiemy, nie tylko placówki są narażone...aż 68% korporacyjnych punktów końcowych jest narażonych na ataki związane z naruszeniem danych! Firewalle są pierwszą linią obrony, ale nie możemy polegać tylko na nich... czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej