Archiwalne

+ Świąteczny konkurs Cyfrowego Polsatu i Cartoon Network

23.12.2014

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Wystartował świąteczny konkurs Cyfrowego Polsatu i Cartoon Network pt. „Znajdź bohaterów Cartoon Network”, w którym można zdobyć iPada Air 16 GB, hulajnogi „Ben 10” i poduszki Jake z „Pory na przygodę”.

Z okazji zbliżających się Świąt kanał dla dzieci Cartoon Network i Cyfrowy Polsat, największa platforma satelitarna w Polsce, zapraszają abonentów operatora do udziału w konkursie pt. „Znajdź bohaterów Cartoon Network”.

Aplikacja konkursowa dostępna jest na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu oraz na fanpage’u operatora na portalu Facebook. Zadanie konkursowe polega na odnalezieniu w jak najkrótszym czasie, jak największej liczby pozytywnych bohaterów znanych z popularnych seriali Cartoon Network, które to pojawiają się i znikają na planszy konkursowej na przemian z postaciami negatywnymi. Codziennie można wygrać poduszkę Jake z uwielbianego przez dzieci serialu „Pora na przygodę”, co tydzień hulajnogę „Ben 10”, a na głównego zwycięzcę czeka iPad Air 16 GB. Konkurs trwa do 8 stycznia 2015r.

Konkurs wspiera kampania prowadzona na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu, Cartoon Network oraz w mediach społecznościowych operatora.

Abonenci Cyfrowego Polsatu znajdą Cartoon Network w pakiecie Familijnym HD na pozycji 89.

Strona konkursowa: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/konkursy/konkurs-cartoon-network.cp

Aplikacja konkursowa: https://apps.facebook.com/konkurs_cn_cp/

źródło: Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Usługi Netii z rabatem smartDOM dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat KSW 44: The Game w PPV w Cyfrowym Polsacie i IPLI - start sprzedaży - Karol Bedorf i Mariusz Pudzianowski w walce wieczoru

Już od dzisiaj abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy największego serwisu rozrywki internetowej IPLA mogą zamawiać dostęp do gali KSW 44: The Game. Walką wieczoru będzie pojedynek byłego mistrza Karola Bedorfa i Mariusza Pudzianowskiego. Dostęp do zapewnianej w systemie „pay-per-view” (PPV) gali kosztuje 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej