Archiwalne

* T-Mobile Partnerem Technologicznym Ekstraklasy i dostawcą nowej usługi

30.06.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Wraz początkiem nowego sezonu Ekstraklasy 2015/2016 zmienia się zaangażowanie firmy T-Mobile w rozgrywki. Po czterech latach współpracy jako Sponsor Tytularny operator został Partnerem Technologicznym rozgrywek i zajmie się dostarczeniem najwyższej jakości statystyk meczowych „na żywo” dla widzów wszystkich kibiców rozgrywek.

Wspólnie z Ekstraklasą znaleźliśmy nowy model zaangażowania T-Mobile w rozgrywki, dzięki któremu wykorzystamy w pełni potencjał jaki stoi za firmą technologiczną, z korzyścią dla nas, a przede wszystkim dla kibiców. Będziemy kontynuować naszą współpracę jednocześnie dokładając jeszcze jedną cegiełkę do bardzo dobrze funkcjonującego produktu jakim jest Ekstraklasa.” – powiedział Igor Matejov, Członek Zarządu T-Mobile Polska.

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych umów również ta została podpisana na okres dwóch lat.

Silny partner, jakim jest T-Mobile, decyduje się na kontynuację współpracy z Ekstraklasą. To umacnia w nas wiarę w to, co robimy na co dzień, czyli we wzmacnianie marki Ekstraklasa i poszerzanie możliwości, jakie współpraca z Ekstraklasą daje partnerom. Ten projekt bowiem jest absolutnym novum i stanowi kolejny, nie eksploatowany wcześniej, obszar który daje nie tylko partnerom Ekstraklasy promocje własnej marki, ale i kibicom daje narzędzie głębszego zaangażowania się w ligę i kibicowanie własnej drużynie oraz analizowanie pozostałych piłkarzy i drużyn.” - mówi Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Jako Partner Technologiczny T-Mobile dostarczy T-Mobile Stats, czyli aplikację mobilną (Android, iOS) i serwis przeznaczony na komputery, zawierający aktualizowane na bieżąco statystyki wszystkich spotkań i zawodników Ekstraklasy. Automatycznej analizie poddanych będzie blisko 50 składowych w zależności od pozycji na jakiej gra zawodnik oraz blisko 100 różnych statystyk meczowych. Wszystkie nowe informację będą natychmiast dostępne na ekranach telefonów i komputerów.

T-Mobile Stats ubarwią także obraz meczowy w telewizji. Do prezentowanych dotąd kilkunastu statystyk drużynowych i indywidualnych w każdym meczu widzowie zobaczą rozszerzone informacje odnośnie całych drużyn, jak i pojedynczych zawodników.

źródło: T-Mobile

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

News Przebudowa finansowa - Jak odzyskać stabilność finansową firmy

Ciągłe zmiany na rynku finansowym czasami mogą wprowadzić firmę w niestabilną sytuację finansową. Dlatego ważne jest, aby przeprowadzić przebudowę finansową w celu odzyskania stabilności. Czy wiesz, jak skutecznie przywrócić równowagę finansową Twojej firmy? czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej