Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
T-Mobile Polska S.A. otrzymał od Top Employers Institute certyfikat Top Employers 2015. Tym samym firma znalazła się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce szósty raz z rzędu.
Top Employers to coroczny, międzynarodowy proces certyfikacji, prowadzony wśród czołowych pracodawców: tworzących najlepsze warunki pracy, dbających o talenty i ich rozwój na wszystkich szczeblach organizacji oraz dążących do ciągłego doskonalenia praktyk związanych z zatrudnieniem. T-Mobile Polska ponownie znalazł się w czołówce najlepszych pracodawców w Polsce, a samo odznaczenie otrzymał po raz szósty z rzędu.
„Przyznanie T-Mobile Polska certyfikatu Top Employer to dowód na to, że niezmiennie realizujemy w obszarze polityki personalnej najwyższe standardy. Szczególnie cieszy mnie fakt, że po raz szósty z rzędu znaleźliśmy się w gronie wyróżnionych – najlepszych pracodawców w Polsce.” - powiedziała Magdalena Gera-Pikulska, Członek Zarządu T-Mobile Polska, odpowiedzialna za Politykę Personalną.
Polityka personalna w T-Mobile Polska stanowi punkt odniesienia dla całej branży w wielu aspektach, np. w zakresie: dedykowanych programów dla kobiet-menedżerek, strategii rozwoju talentów, narzędzi wspierających ocenę pracowników czy programów szkoleniowych. W ramach Programu Firma Przyjazna Pracownikom pracownicy mają możliwość udziału w otwartych warsztatach poświęconych aspektom work-life balance m.in. godzeniu roli rodzica z rolą zawodową.
W firmie funkcjonuje rozbudowany i innowacyjny program wolontariatu kompetencji, w ramach którego pracownicy przy wsparciu firmy angażują się w działania na rzecz lokalnych społeczności i dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami. Pracownicy T-Mobile Polska dostarczyli też inspiracji dla flagowego projektu z zakresu odpowiedzialnego biznesu – Pomocy Mierzonej Kilometrami, w który teraz z pasją się angażują.
Procesem certyfikacji zajmuje się organizacja Top Employers Institute, która analizuje najlepsze światowe praktyki w zakresie human resources i na tej podstawie wyznacza bardzo wymagające standardy dla tej kategorii. Warunkiem uzyskaniu certyfikatu w danej edycji jest uzyskanie odpowiednich, celujących wyników w badanych przez instytut parametrach. Polityka zatrudnienia każdej firmy starającej się o uzyskanie certyfikatu badana jest w oparciu o następujące kryteria:
• Strategia rozwoju talentów
• Planowanie potrzeb kadrowych
• Wdrażanie nowych pracowników (on-boarding)
• Szkolenia i rozwój
• Zarządzanie wynikami
• Rozwijanie umiejętności przywódczych
• Rozwój kariery i planowanie sukcesji
• Wynagrodzenia i świadczenia
• Kultura
Wyniki uzyskane przez T-Mobile wyróżniały się we wszystkich ocenianych kategoriach. Spośród 100 firm, które rozpoczęły zaawansowane rozmowy certyfikacyjne, odznaczenie otrzymało 37.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej