Archiwalne

+ T-Mobile rośnie na rynku usług zintegrowanych dla biznesu

20.01.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Od 15 stycznia br. wszystkie produkty T-Mobile Polska i GTS Poland są oferowane pod jedną marką. Dzięki rozległej, połączonej infrastrukturze oraz kompleksowej ofercie spółki odnoszą już pierwsze sukcesy. W czwartym kwartale pozyskały czterech nowych klientów, dla których zaprojektują i zbudują sieć w kilku tysiącach placówek.

Na rynku usług telekomunikacyjnych, przed integracją T-Mobile z GTS Poland, brakowało operatora posiadającego kompetencje w pełnym zakresie oferty zintegrowanej: stacjonarnej, mobilnej oraz centrów danych, który mógłby dostarczać kompleksowe rozwiązania dla firm każdej wielkości. Wyraźnym trendem wśród firm, w obliczu rosnącego znaczenia pracy mobilnej, stawała się także migracja do środowisk wirtualnych i w konsekwencji zwiększone zapotrzebowanie na usługi centrum danych.

Dzięki integracji z firmą GTS Poland, T-Mobile Polska stworzył nową jakość na rynku usług ICT dla klientów biznesowych. Wspólnie spółki dysponują najlepszą siecią mobilną, rozległą infrastrukturą stacjonarną z 15 tysiącami kilometrów sieci światłowodowej i ponad 5 000 punktów dostępu oraz 5 centrami danych o powierzchni kolokacyjnej ponad 6 300 m2

Połączenie wiodącej technologii z ekspercką wiedzą i ogromnym doświadczeniem pozwoliło wypracować kompleksową ofertę odpowiadającą nawet najbardziej specyficznym potrzebom. Dzięki tak obranej strategii, T-Mobile stał się również partnerem i doradcą dla swoich klientów, którzy mogą dziś w całości powierzyć projektowanie, modernizację oraz zarządzanie procesami teleinformatycznymi jednemu, zintegrowanemu operatorowi. 

„W czwartym kwartale 2014 roku wygraliśmy kontrakty m.in. dla czterech nowych dużych klientów o wartości blisko 70 milionów złotych, które obejmą wdrożenia usług ICT w ponad sześciu tysiącach placówek w całym kraju. Jest to potwierdzanie nowej jakości, jaką na rynku usług zintegrowanych: mobilnych, stacjonarnych i centrów danych, tworzą wspólnie T‑Mobile Polska i GTS Poland.” podsumował Igor Matejov, Członek Zarządu T-Mobile Polska i GTS Poland.

źródło: T-Mobile

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej