+ TVN S.A. i T-Mobile Polska zawierają strategiczne partnerstwo i uruchamiają nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) dla klientów T-Mobile
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
TVN S.A., wiodący komercyjny nadawca telewizji w Polsce, oraz T-Mobile Polska, jeden z czołowych dostawców usług telekomunikacyjnych na polskim rynku, ogłosiły dzisiaj, że zawarły strategiczne partnerstwo i wspólnie uruchomią w najbliższym czasie nowy subskrypcyjny serwis wideo na żądanie (SVOD) T-Mobile Zone, działający pod marką Player i oferowany wszystkim obecnym i nowym klientom indywidualnym T-Mobile.
T-Mobile Zone, działający w ramach usługi Player, po raz pierwszy w historii zaoferuje dostęp na żywo do flagowych programów TVN, możliwość oglądania wybranych, najbardziej atrakcyjnych polskich i zagranicznych filmów fabularnych - od najpopularniejszych filmów i seriali z Hollywood po nagradzane produkcje polskie – a także wybrane, cieszące się popularnością kanały telewizyjne na żywo.
Serwis będzie dostępny na urządzeniach przenośnych z systemami operacyjnymi Android i iOS oraz w wersji internetowej.
Markus Tellenbach, Prezes Zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A., powiedział:
„TVN nadal umacnia swą wiodącą pozycję na dynamicznie rozwijającym się rynku usług wideo na żądanie (VOD). Bardzo się cieszę z zawarcia partnerstwa strategicznego z T-Mobile Polska w celu dalszego rozwoju innowacji i najlepszych w swojej klasie usług. TVN Player z ponad 800 tysiącami zarejestrowanych użytkowników osiągnął w Polsce pozycję wiodącego serwisu wideo o charakterze rozrywkowym, a poprzez serwis Player dla klientów T-Mobile rozbudowuje zakres swoich usług oferując popularne treści z Hollywood, jak również specjalną sekcję dla dzieci i dostęp do telewizji na żywo poprzez serwis SVOD.”
Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek prywatny, powiedział:
Partnerstwa to jeden z kluczowych filarów strategii T-Mobile Polska, co określiliśmy hasłem „win with partners” W ciągu ostatnich czterech lat T-Mobile budował solidne fundamenty potrzebne do realizacji tej strategii: najlepszą sieć i najlepszą obsługę klienta. Dzięki temu dziś, gotowi jesteśmy zaoferować – wraz z naszymi partnerami – tak innowacyjne produkty, jak usługi bankowe czy zarządzanie flotą pojazdów. Bardzo się cieszę, że – wraz z TVN otworzymy wkrótce przed naszymi klientami drzwi do świata mobilnej rozrywki, tak, by mogli jeszcze lepiej doświadczyć „najlepszej sieci” i osobiście poczuć, co to hasło oznacza.”
źródło: T-Mobile
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej
News Kilometry, które zmieniają życie dzieci na lepsze! Rusza szósta edycja akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami
Już 24 czerwca Polacy rozpoczną wspólne zbieranie kilometrów, które zamienione przez T‑Mobile Polska na pieniądze trafią do podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”. W tym roku gramy już o 6. Milion który przeznaczony zostanie na rehabilitację niepełnosprawnych ruchowo dzieci. czytaj więcejT-Mobile W T‑Mobile mundial nie kończy się nigdy – nielimitowany internet domowy od T Mobile w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 i grą FIFA18
T‑Mobile wspiera futbolowych kibiców także po ostatnim gwizdku sędziego. Aby lepiej wykorzystać czas między piłkarskimi spotkaniami, od 21 czerwca Operator do oferty nielimitowanego Internetu domowego dołącza konsolę Sony PlayStation 4 z grą FIFA18. czytaj więcejT-Mobile Podwajamy emocje z futbolu – wymieniamy gole na gigabajty w T‑Mobile na kartę
Już jutro, 19 czerwca, reprezentacja Polski zmierzy się z reprezentacją Senegalu, a następnie, kilka dni później stawi czoła Kolumbii i Japonii. Z wypiekami na twarzy będziemy śledzić każde zagranie naszych chłopaków, a później oglądać powtórki, skróty i analizy niewątpliwie zwycięskich meczów. Wiemy, że nasi klienci będą robić to samo, dlatego wracamy z uwielbianą akcją „gigabajty za gole”. czytaj więcejT-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej
T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile Polska zaprasza na oficjalne otwarcie sklepu w kultowym CEDET w Warszawie
T‑Mobile kończy projekt rozwoju swojej sieci sprzedaży i z tej okazji zaprasza klientów na oficjalne otwarcie najnowszego sklepu w Warszawie w kultowym Cedecie. Z tej okazji na klientów czekać będą całodniowe atrakcje, niespodzianki i konkurs zorganizowany we współpracy z HUAWEI. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile świętuje swoje siódme urodziny
T‑Mobile zaprasza klientów do wspólnego świętowania 7 rocznicy działalności sieci w Polsce. W tym celu przygotował specjalne obniżki cen smartfonów ( m.in.: iPhone, Sony Xperia XZ2, Samsung Galaxy S8) a także podarunek w postaci bezpłatnych pakietów danych. czytaj więcejT-Mobile Nowe oferty w T‑Mobile na kartę
Od 6 czerwca 2018 r. T‑Mobile rozszerza swoje portfolio ofert na kartę o dwa nowe warianty. Pełen zestaw usług, prosty system rozliczeń i hitowy Supernet Video to ich główne atrybuty, które czynią z nich propozycje nie do odrzucenia. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile z wyróżnieniem marki roku wg Media & Marketing Polska
Poniedziałek najlepiej zacząć od dobrych informacji. A tych nam nie brakuje! Uznany branżowy magazyn Media & Marketing Polska opublikował coroczny raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", w którym, obok najlepszych agencji na rynku reklamowym i marketingowym w Polsce, wyróżnił T‑Mobile wśród marek i marketerów roku. 24 maja podczas oficjalnej gali odebraliśmy najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży reklamowej. czytaj więcejT-Mobile Działania Corporate Responsibility T‑Mobile Polska kolejny raz nagrodzone
T‑Mobile Polska znalazł się w gronie największych polskich firm, uhonorowanych Listkami CSR przyznawanymi przez tygodnik Polityka, za działania realizowane w obszarze społecznej odpowiedzialności. czytaj więcejT-Mobile Szybsze LTE i większa pojemność sieci - T‑Mobile zmienia model wykorzystania częstotliwości
Nowe warunki współpracy pomiędzy T-Mobile i OrangeWięcej częstotliwości i pojemność dla LTE
czytaj więcej