Archiwalne

+ UPC Biznes świadczy usługę Carrier Ethernet z certyfikatem MEF CE 2.0

16.02.2015

UPC Biznes zaoferowało klientom usługę transmisji danych nowej generacji o zasięgu europejskim - Carrier Ethernet. Nowa pozycja w portfolio umożliwia wydajną i przejrzystą obsługę i zarządzanie sieciami przez klientów spółki.

Potwierdzeniem jakości usługi jest certyfikat CE 2.0, wydany przez organizację Metro Ethernet Forum (MEF), którym wyróżniony został pion usług hurtowych Liberty Global, spółkę-matkę UPC Polska.

‘Usługa Carrier Ethernet stanowi kolejny krok UPC Biznes w realizacji strategii rozwoju usług hurtowych dla rynku operatorskiego i umożliwia Klientom hurtowym spółki świadczenie najwyższej jakości usług nie tylko na poziomie krajowym, ale także europejskim, czego potwierdzeniem jest to ważne i prestiżowe wyróżnienie jakim jest certyfikat MEF CE 2.0., którego uzyskanie wiązało się z pokonaniem wielu wyzwań’ - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes. 

Ethernet nowej generacji
Usługi dla rynku operatorskiego oraz ISP oferowane przez UPC Biznes obejmują usługi IP, transmisji danych oraz głosowe. Certyfikowana nowa usługa Carrier Ethernet zwiększa ich zasięg zapewniając zestandaryzowane funkcjonalności na całym łączu transmisji danych (‘end-to-end’), dzięki lepszej kompatybilności w środowiskach sieciowych różnych dostawców. Dla klientów hurtowych i korporacyjnych oznacza to większy zasięg, lepszą jakość oraz szybszą realizację usług. Przetestowane parametry usługi pozwalają zoptymalizować i przyspieszyć zdalną konfigurację i zestawienie usług oraz usprawnić zarządzanie usterkami.

W rezultacie uzyskiwany jest większy zasięg usług na skalę krajową i europejską z gwarantowaną jakością ich świadczenia (SLA).

O certyfikacji MEF
Certyfikat wydawany został przez organizację Metro Ethernet Forum (MEF) i przyznany dzięki  zastosowaniu urządzeń i rozwiązań sieciowych Ciena Corporation. MEF definiuje standardy dla usług i sieci Carrier Ethernet oraz wspiera i promuje wdrażanie tej technologii na całym świecie. Certyfikat MEF CE 2.0 określa standardy usług, kompatybilności i zarządzania w sieciach następnej generacji Carrier Ethernet i stanowi istotny element rozwoju standardu całej branży.

Kluczowe zalety usługi Carrier Ethernet od UPC Biznes:

-  Prawdziwa jakość usługi - jasno zdefiniowana, wysoka wydajność i jakość parametrów zapewnia możliwość działania na znacznie wyższym poziomie usług niż w przypadku tradycyjnych sieci Ethernet
- Zarządzanie usługami - wiodący pakiet zarządzania wydajnością OAM (Operations, Administration and Maintenance) zapewnia podgląd wszelkich parametrów usług, co pozwala na efektywne zarządzanie klientami w naszych sieciach w relacji end-to-end.
- Prostota pozwalająca na redukcję kosztów - wdrożenie sieci Carrier Ethernet od UPC Biznes zapewnia redukcję złożoności i pozwala na wprowadzenie bardziej konkurencyjnych cen przy zachowaniu najwyższej dostępności i niezawodności usług.
- Ćwierć miliona lokalizacji biznesowych podłączonych światłowodem - największa alternatywna sieć światłowodowa w Europie, możliwość podłączenia do ponad 300 centrów danych w europejskiej sieci szkieletowej Liberty Global

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej