Archiwalne

+ UPC Polska z Certyfikatem Bezpiecznego Internetu Urzędu Komunikacji Elektronicznej

16.01.2015

UPC Polska, lider szerokopasmowego internetu w Polsce,  otrzymało od Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Certyfikat w kategorii Bezpieczny Internet 2015 za jakość usług i zapewnienie użytkownikom Internetu najwyższego poziomu bezpieczeństwa, w tym przede wszystkim ochronę dzieci i młodzieży oraz realizację działań edukacyjnych. UPC Polska jest jedynym dostawcą internetu w Polsce, który otrzymuje certyfikat od początku jego istnienia.

Urząd Komunikacji Elektronicznej po raz kolejny wręczył Certyfikaty Prezesa UKE, wyróżniając liderów w zakresie jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług. UPC dostało certyfikat  po raz 4, czym zostało wyróżnione za realizację strategii, która zakłada, świadczenie usług spełniających światowe standardy, także w zakresie ochrony małoletnich w sieci i edukacji w tym zakresie. W zasięgu szerokopasmowego internetu  UPC znajduje się ponad 2.6 miliona gospodarstw domowych w całej Polsce. 

Ultraszybki Internet, z bezpłatnym Pakietem Bezpieczeństwa UPC
UPC jako jedyne na rynku oferuje przy zakupie usługi internetowej bezpłatny Pakiet Bezpieczeństwa UPC[1], z licencjami do wykorzystania na trzech urządzeniach, również mobilnych. Abonenci UPC mogą korzystać z fachowej pomocy technicznej, a dzięki udostępnionym narzędziom, w tym m.in. kontroli rodzicielskiej, czy usługom takim jak: antywirus, firewall, antyspyware i antyspam firma wspiera użytkowników w ochronie przez zagrożeniami w sieci. 

Działania edukacyjne UPC na rzecz bezpieczeństwa w Internecie
W ramach strategii społecznej odpowiedzialności UPC od wielu lat angażuje się w edukację na rzecz zwiększania kompetencji cyfrowych Polaków, w tym jak mądrze oraz efektywnie wykorzystywać nowe technologie, dbając o bezpieczeństwo. Firma od wielu lat jest Sponsorem Dnia Bezpiecznego Internetu
w Europie i z dumą wspiera organizacje zaangażowane w realizację działań promujących bezpieczeństwo w sieci. Wśród działań można wymienić:

Publikacje edukacyjne UPC i Insafe
Poradniki dla dzieci i rodziców przygotowane przez UPC we współpracy z Insafe cieszą się dużym uznaniem rodziców, nauczycieli i pedagogów. Publikacja jest bezpłatnie udostępniane podczas warsztatów, konferencji oraz szkoleń. Elektroniczne wersje broszur dostępne są do pobrania ze strony: http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet-upc/bezpieczenstwo-w-sieci/publikacje-edukacyjne/elementarz-dla-calej-rodziny/.

Warsztaty pt. „Bezpieczne dzieci to wyedukowani dorośli”
UPC Polska realizuje autorski program bezpłatnych warsztatów z bezpieczeństwa, w których wzięło udział dotychczas ponad 14 500 nauczycieli, pedagogów, bibliotekarzy oraz rodziców. W trakcie spotkań można dowiedzieć się, jak mądrze wykorzystywać nowe technologie do nauki, rozwoju osobistego i rozrywki, jak rozmawiać z dziećmi o bezpieczeństwie w sieci oraz jakie narzędzia wykorzystywać do skutecznej ochrony przed szkodliwymi treściami w Internecie.

Współpraca z organizacjami pozarządowymi
UPC stale współpracuje z organizacjami pozarządowymi. Wraz z Fundacją Dzieci Niczyje oraz NASK promuje Dekalog Cyfrowego Obywatela. W ramach współpracy  z ZHP, UPC organizuje szkolenia z bezpieczeństwa w sieci dla kadry instruktorskiej ZHP. Wspólna realizacja programu społecznego zakłada również udostępnienie harcerzom pracowni internetowych UPC oraz materiałów edukacyjnych do prowadzenia kursów dla dzieci i młodzież z zakresu bezpieczeństwa w sieci.

[1] Firmy F-Secure

źródło: UPC


UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej