Archiwalne

+ UPC: „Zachcianki”, czyli druga odsłona kampanii promującej MyPrime Filmy i Seriale

30.01.2015

Kampania reklamowa, promująca usługę MyPrime Filmy i Seriale nabiera tempa. Od dziś zobaczyć można kolejny spot z Ewą Kasprzyk i Sylwią Gliwą w głównych rolach.

Pierwszy spot, w którym pojawia się postać MegaTeściowej, granej przez Ewę Kasprzyk, został wyemitowany 16 stycznia. Teraz pora na kolejny, w którym nowy członek MegaRodzinki UPC używa swoich mocy, by zaprezentować możliwości nowej biblioteki MyPrime Filmy i Seriale od UPC. MyPrime to ponad 1000 najbardziej cenionych filmów i seriali, które można oglądać beż żadnych limitów. Klienci otrzymają dostęp m.in. do takich produkcji jak „House of Cards”, „Hannibal”, „Przekraczając granice”, „Gotowe na wszystko”, a także takich filmów jak „Między słowami”, „Magic Mike”, „Asterix i Obelix” i „Mikołajek”.

Dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki są dostępne także na urządzenia mobilnych, poza domem.
Spot w przewrotny sposób pokazuje jak usługa MyPrime spełnia nawet najbardziej wyszukane „zachcianki”, w tym przypadku MegaMamy, w zakresie domowej rozrywki.

MyPrime Filmy i Seriale to element większej całości – platformy Horizon. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku.

Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach w tym w ogólnopolskiej telewizji, radiu oraz szeroko zakrojonych działań online. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.

źródło: UPC