Archiwalne

+ UPC zaprezentowało Horizon

04.12.2014

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, zaprezentował dziś Horizon – platformę TV łączącą najlepszą telewizję z interaktywnością internetu. Ta nowa usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku, dając klientom nieskończone możliwości dostępu do ulubionych treści. W ramach platformy Horizon, klientom udostępniony zostanie dekoder, który po raz pierwszy łączy w sobie TV, Internet i telefonię. Komercyjne wprowadzenie Horizona zaplanowane jest na początek przyszłego roku.

UPC ogłosiło dziś kolejny etap wdrażania platformy Horizon. Obok mobilności i wielkoekranowości, które już są dostępne w ramach aplikacji Horizon Go, klienci będą mogli cieszyć się teraz bogactwem oferty linearnej i na życzenie. To wszystko dzięki dekoderowi Horizon, który łączy TV, Internet i telefonię, udostępniając użytkownikom szereg dodatkowych funkcji. 

UPC Polska rozpoczęła już zapraszanie wybranej grupy klientów do wypróbowania platformy Horizon. Dla wszystkich klientów Horizon dostępny będzie na początku przyszłego roku. Usługa pozwoli klientom UPC na korzystanie z atrakcyjnych funkcjonalności m.in. dostępu na ekranach TV do mediów społecznościowych takich jak Facebook, YouTube i Twitter, personalizację oferowanych treści na podstawie preferencji użytkownika, proste i intuicyjne menu (interfejs) oraz, m.in. możliwość nagrywania do czterech programów podczas oglądania piątego. Pilot dekodera wyposażony jest w dwustronną klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z Internetu na ekranie TV oraz wyszukiwanie programów i aplikacji. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera.

- UPC Polska kontynuuje wprowadzanie innowacyjnych usług w Polsce. Nasi klienci chcą oglądać swoje ulubione programy w dowolnym miejscu i czasie. Dlatego już wprowadziliśmy wieloekranową usługę Horizon Go, a także MyPrime Filmy i Seriale, oferujące nieograniczone możliwości oglądania szerokiego wyboru seriali i filmów. Teraz stawiamy kolejny ważny krok i wprowadzamy Horizon, zaawansowaną platformę rozrywki następnej generacji - powiedział Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska.

- Horizon wyznacza nowe trendy w korzystaniu z nowoczesnej telewizji, dając naszym klientom mobilność, wieloekranowość i interaktywność w dostępie do najlepszej jakości treści z UPC. To zapewnia naszym klientom najlepsze doświadczenie w korzystaniu z telewizji w Polsce i umożliwia nieskończone możliwości interaktywnej rozrywki - powiedział Grzegorz Esz, członek zarządu ds. marketingu UPC Polska.

Usługa Horizon oferuje:

  • personalizację - na podstawie programów oglądanych przez użytkownika Horizon zasugeruje treści, dobierając i stale aktualizując ofertę telewizyjną, odpowiadającą preferencjom użytkownika, co oznacza natychmiastowy dostęp do ulubionych gatunków filmowych, propozycji sportowych czy seriali
  • nagrywanie nawet czterech programów równocześnie podczas oglądania piątego;
  • zdalne nagrywanie z każdego miejsca na świecie poprzez aplikację;
  • automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali
  • zatrzymanie oglądanego programu na żywo i wznowienie oglądania w dowolnym momencie
  • aplikacje TV w tym media społecznościowe – np. Facebook czy YouTube;
  • nową, tematyczną kolejność kanałów (w przypadku dublujących się kanałów SD i HD zostawiono tylko kanały HD)
  • przejrzyste, intuicyjne menu (interfejs)
  • działający w technologii radiowej pilot z klawiaturą QWERTY, ułatwiający m.in. korzystanie z internetu na ekranie telewizora, wyszukiwanie programów i aplikacji

źródło: UPC


UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej