UPC Polska ruszyło z nową kampanią reklamową, promującą przełomową i innowacyjną usługę MyPrime Filmy i Seriale. To ponad 1000 filmów i seriali z najwyższej półki, bez żadnych limitów, które można oglądać również na laptopie, tablecie i smartfonie w domu i poza domem za jedyne 20 zł miesięcznie.
My Prime Filmy i Seriale to element większej całości – Horizona, którego komercyjna sprzedaż ruszyła wczoraj. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku.
W ramach usługi MyPrime Filmy i Seriale klienci otrzymają dostęp m.in. do takich produkcji jak „House of Cards”, „Hannibal”, „Przekraczając granice”, „Gotowe na wszystko”, „Zagubieni”, czy też „Castle”. Dzięki współpracy z SPI International klienci Telewizji Cyfrowej UPC będą mogli w każdej chwili obejrzeć na platformie także najlepsze produkcje filmowe ostatnich lat. Wśród nich znajdą się między innymi: „Sin City”, „Nieustraszeni Bracia Grimm”, „Między słowami”, „Zakochany bez pamięci”, „Magic Mike”, „Adrenalina” czy „Iluzjonista”, a także wielokrotnie nagradzane tytuły przeznaczone dla amatorów ambitnego kina, na przykład „Autor Widmo” czy „Człowiek, który gapił się na kozy”. Pakiet MyPrime Filmy i Seriale to także rozrywka dla najmłodszych – znajdą tu około 450 bajek i filmów dla dzieci. W ramach nowej usługi udostępnione zostaną filmy takie jak „Asterix i Wikingowie” czy „Żółwik Sammy: w 50 lat dookoła świata”.
Oferta będzie sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W planie są już m.in. „Dynastia Tudorów”, „Orange is the New Black” i „Breaking Bad”.
Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego i lubianego formatu MegaRodzinki, w nowej odsłonie występuje znana i lubiana aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w rolę MegaTeściowej. Jest to pierwsza odsłona wielomiesięcznej kampanii promującej innowacyjne na Polskim rynku produkty telewizyjne od UPC. Na atrakcyjność spotu reklamowego wpływają znacząco niespotykane do tej pory na polskim rynku reklamy efekty specjalne. Projekt realizowany był z udziałem techniki, która po raz pierwszy była zastosowana w produkcji polskiej reklamy. W efekcie udało się „zaprzeczyć prawom fizyki”.
Kampania będzie prowadzona w najważniejszych mediach w tym w ogólnopolskiej telewizji, oraz szeroko zakrojonych działań online.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej