Archiwalne

+ VZÓR na sukces dla polskich przedsiębiorców według THINK BIG UPC Biznes

05.11.2014

W kolejnym odcinku kampanii, promującej II edycję programu dla małych firm THINK BIG, jej organizator UPC Biznes podjął współpracę z Vzór - marką, powołaną do życia 2 lata temu w celu wskrzeszenia kultowego polskiego designu Romana Modzelewskiego. Film z udziałem Jakuba Sobiepanka, Krystyny Łuczak-Surówki i Michała Wocha - twórców Vzór, stanowi kolejny odcinek kampanii „We share your passion for business”, realizowanej z udziałem przedsiębiorców, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Spot emitowany będzie w Telewizji Cyfrowej UPC oraz Internecie.

Najbardziej wyróżniającym się elementem scenografii samego filmu UPC Biznes jest RM 58 – niezwykle charakterystyczny fotel projektu Modzelewskiego, dostępny dziś - dzięki staraniom Vzór - partnera programu THINK BIG - w regularnej produkcji i dystrybucji w Polsce i za granicą. Klip, dzięki zastosowaniu oryginalnego montażu i muzyki w stylu retro, nie tylko w przekorny sposób nawiązuje do pomysłowości twórców meblowej marki – to także próba nowego spojrzenia na dzisiejszą, polską przedsiębiorczość i jej niesztampowe idee, kryjące ogromny, komercyjny potencjał.

THINK BIG to program zainicjowany przez dostawcę nowoczesnych usług dla firm, w tym superszybkiego Internetu, UPC Biznes. Adresowany jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojego biznesu.

To już ostatnia chwila na zgłoszenia do THINK BIG – tylko do 7. listopada
Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada. Główną nagrodą w programie jest 40.000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami sektora innowacyjnego biznesu. Zdobywcy dwóch drugich miejsc zdobędą po 20 000 zł. Dodatkowo, każdy ze zwycięzców weźmie udział w sesjach mentorskich 1 na 1 z ekspertami UPC Biznes oraz praktykami biznesu. Zgłoszenia zawierające opis dotychczasowej działalności przedsiębiorstwa oraz projekt rozwoju firmy należy przesyłać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na http://www.thinkbig.upc.pl/, nie później niż do 7.11.

źródło: UPC

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej