Nowe pakiety Smart w Heyah to idealna propozycja dla posiadaczy smartfonów, którzy cenią sobie wolność i niezależność, a jednocześnie chcą być zawsze online. Od dzisiaj, 21. lipca użytkownikom pakietu Smart XL Heyah proponuje jedyny prawdziwy no-limit: na rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz Internet.
Nieważne, czy chcesz oglądać filmy online, rozmawiać ze znajomymi czy przeglądać w sieci zdjęcia śmiesznych kotów. Internet nigdy się nie zatrzyma a rozmowy nie skończą.
Użytkownicy pakietu Smart XL otrzymają w ramach standardowej opłaty 29,99 zł SMS-y i MMS-y do wszystkich (krajowe sieci komórkowe), dostęp do Facebooka oraz usługę nielimitowanego dostępu do Internetu. bezpłatnie przez pierwsze trzy miesiące. Po tym okresie opłata za usługę nielimitowanego internetu będzie wynosiła 19,99 zł miesięcznie. Tyle samo kosztować będzie usługa nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci krajowych.
Maksymalna końcowa opłata wynosić będzie 49,98 zł przez pierwsze 3 miesiące, a po tym czasie w cenie 69,97zł.
Pierwszy prawdziwy no limit oraz usługę nielimitowanych połaczeń mogą aktywować także aktualni użytkownicy pakietu Smart XL, wpisując w swoich smartfonach odpowiednie kody:
Nielimitowany internet - *140*797# (oraz przycisk nawiązania połączenia)
Nielimitowane połączenia - *140*798# (oraz przycisk nawiązania połączenia)
Jeśli Internet bez limitów to za dużo, w pakiecie Smart XL w standardowej cenie abonamentu użytkownicy znajdą zawsze 10 GB miesięcznie. A dzięki usłudze zawsze darmowego Facebooka, korzystanie z tej aplikacji nie zlicza się do zużycia danych w ramach miesięcznej paczki danych, więc nie trzeba obawiać się odcięcia od świata i znajomych.
W nowych pakietach Heyah na abonament nie trzeba się obawiać wieloletniego związywania się umową – można z niej bowiem zrezygnować w każdej chwili.
Wprowadzeniu oferty towarzyszy kampania reklamowa, realizowana pod hasłem „Prostujemy". Jej bohaterowie udowadniają nam, że tylko w ofercie Heyah można znaleźć Pierwszy Prawdziwy NO LIMIT, bez dodatkowych obostrzeń, i gwiazdek.
Kampania obecna w najpopularniejszych mediach. Oczywiście szeroko zaistnieje w Internecie, oraz w mediach społecznościowych. Za strategię i kreację całej kampanii odpowiedzialna była agencja Brain. Za reklamę w Internecie odpowiada agencja Next, natomiast za zakup mediów dom mediowy Starcom.