* Warsaw Innovation Days na terenie gmachu Politechniki Warszawskiej z THINK BIG Academy
Organizator programu THINK BIG dla małych firm z globalnymi ambicjami, UPC Biznes, zaprasza przedsiębiorców do wzięcia udziału w otwartej sesji wykładów i mentoringu Think Big Academy. Wydarzenie odbędzie się 17 czerwca w godzinach 10:00 – 15:00 w ramach Warsaw Innovation Days, na terenie gmachu Politechniki Warszawskiej. Do udziału w wydarzeniu organizatorzy zapraszają przedstawicieli kreatywnych branż, m.in.: design, nowe technologie, kultura czy marketing.
Wykłady poruszające tematykę rozwoju małej, innowacyjnej działalności - w tym zagadnienia z dziedziny relacji inwestorskich, ekspansji biznesu na globalne rynki czy sprzedaży b2b zostaną poprowadzone przez reprezentantów najlepszych instytucji otoczenia innowacyjnego biznesu – SpeedUp Venture Capital Group i PARP. Ich wkład merytoryczny w wydarzenie zwieńczy sesja szkoleniowa, połączona z dyskusją z uczestnikami wydarzenia. Każdy przedsiębiorca będzie mógł zweryfikować swój pomysł, porozmawiać z mentorami z branży oraz zainteresować swoim projektem inwestora.
By wziąć udział w THINK BIG Academy należy do 14 czerwca przesłać na adres aleksandra.felczak|primopr.pl| |aleksandra.felczak|primopr.pl wiadomość zawierającą imię i nazwisko uczestnika, nazwę i adres prowadzonej firmy i obszar działalności przedsiębiorstwa. W odpowiedzi zwrotnej otrzymamy potwierdzenie uczestnictwa wraz z programem dnia i prośbą o potwierdzenie udziału w wybranych panelach. Liczba miejsc jest ograniczona – zadecyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowy harmonogram wydarzenia zostanie także do 10 czerwca opublikowany na profilu UPC Biznes. Think Big. na Facebooku.
Szczegóły wydarzenia: www.facebook.com/UPCbiznes
Termin: 17 czerwca
Miejsce: Strefa THINK BIG Academy – namiot przed gmachem głównym Politechniki Warszawskiej
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej