* Włącz się do akcji T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami i aktywnie pomagaj! Podaj dalej!
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
T-Mobile, wraz z partnerami, rozpoczyna trzecią edycję akcji Pomoc Mierzona Kilometrami. Już od 20 czerwca firma zaprasza wszystkich do aktywnego pomagania dzieciom, podopiecznym Fundacji TVN Nie jesteś sam. Idea jest prosta – robiąc coś dla siebie, robisz coś dla innych. Aby być w drużynie aktywnie pomagających wystarczy smartfon, aplikacja Endomondo i pozytywna energia. Do tegorocznej akcji T-Mobile zaprasza również wszystkie chętne drużyny oraz firmy, a aktywne osoby zachęca do motywowania swoich bliskich i znajomych poprzez stawianie im kilometrowych wyzwań.
Już w najbliższą sobotę, 20 czerwca, T-Mobile rozpoczyna akcję Pomoc Mierzona Kilometrami. To już trzecia edycja tego społecznego projektu. Zeszłoroczne wyniki – ponad 80 milionów kilometrów i 534 tysięcy aktywnych uczestników udowodniły, że polscy użytkownicy aplikacji Endomondo pokochali akcję i z chęcią angażowali się w nią od samego startu. W tym roku na wszystkich uczestników, którzy chcą pomóc niepełnosprawnym ruchowo dzieciom, czekają zupełnie nowe aktywności i wyzwania.
Cała Polska podaje dalej
Pomagać można samemu, ale lepiej jest wspólnie! Z przyjaciółmi, sąsiadami, współpracownikami, a nawet całą społecznością lokalną. Aby zachęcić jeszcze więcej osób do wzięcia udziału w akcji Pomoc Mierzona Kilometrami, T-Mobile rozwija w tym roku formułę projektu – podkreślając, jak ważne jest dzielenie się pozytywnymi emocjami oraz wzajemne motywowanie do pokonywania kolejnych wyzwań i kilometrów. Dlatego motywem przewodnim tegorocznej edycji jest hasło „Podaj dalej!”. W tym roku T-Mobile zaprasza do udziału w akcji także reprezentantów firm w całej Polsce.
„Pomysł na akcję Pomoc Mierzona Kilometrami pochodzi od pracowników T-Mobile. Zaczęliśmy od wewnątrzfirmowej rywalizacji, następnie zapraszając do działania naszych partnerów biznesowych oraz wszystkie osoby uprawiające sport. W tym roku poszerzamy formułę i otwarte zaproszenie kierujemy także do firm. Zasada udziału w akcji pozostaje ta sama, każdy kilometr ma znaczenie – nie ścigamy się, nie współzawodniczymy, ale współpracujemy w osiągnięciu szczytnego celu, jakim jest wsparcie podopiecznych Fundacji TVN Nie jesteś sam. – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.
Obecność Sony Mobile w akcji "Pomoc Mierzona Kilometrami" powoli staje się tradycją i mamy nadzieję, że po raz kolejny wesprzemy akcję naszym osobistym działaniem i zaangażowaniem, a także produktami z rodziny Xperia i SmartWear oraz usługami ‒ mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing Poland w Sony Mobile Communications Inc. ‒ Akcja jest nam bliska, ponieważ dzięki niej naprawdę pomagamy innym, budujemy pozytywne emocje, działamy – każdy kilometr przebyty w ramach akcji to realne pieniądze, które płyną do ludzi najbardziej potrzebujących. To jest nie tylko zbieżne z misją Sony Mobile, to też odzwierciedlenie cech naszych produktów, które oferujemy klientom.
#PodajDalejPMK na Facebooku
Kolejną nowością w tegorocznej edycji Pomocy Mierzonej Kilometrami jest akcja skierowana do aktywnych sportowo internautów. Organizatorzy zachęcają do motywowania swoich przyjaciół do podejmowania sportowych wyzwań i pomagania dzieciom również za pomocą Facebooka. Wystarczy na swoim profilu pokazać znajomym zebrane kilometry, udostępniając wyniki z aplikacji Endomondo i zachęcić ich do zrobienia tego samego - zamieszczenia na Facebooku publicznego posta ze swoim wyzwaniem, oznaczenia na nim znajomych wytypowanych do jego realizacji, a następnie dopisania do postu tagów: #PMK Podaj Dalej. Potem wystarczy już tylko obserwować, jak bliscy wypełniają swoje zadania i podają dalej!
Znani i lubiani też pomagają
Specjalne atrakcje czekają także na mieszkańców miejscowości, do których zawita Projekt Plaża TVN. Odwiedzający strefę Pomocy Mierzonej Kilometrami, będą mieli okazję dorzucić kolejne kilometry do wspólnej puli, m.in. uczestnicząc we wspólnych treningach z ambasadorami akcji. W tym roku akcję wspierają m.in. Joanna Jabłczyńska, Anna Lewandowska, Beata Sadowska, Monika Kuszyńska oraz Maja Włoszczowska, Aleksandra Goss, Robert Korzeniowski, Michał Kwiatkowski czy Rafał Wilk, którzy będą aktywnie motywować uczestników do podejmowania aktywności sportowej i pomagania dzieciom.
„Cieszę się, że już niedługo spotkamy się podczas trzeciej edycji Pomocy Mierzonej Kilometrami. Jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że jestem z Wami od samego początku akcji i na własne oczy mogłam obserwować, jak poruszyła serca Polaków oraz zachęciła do aktywności fizycznej całe rodziny. Jestem przekonana, że w tym roku pobijemy kolejny rekord! Przyczynić się do tego może każdy z Was, osobiście biorąc udział w akcji, a także podając ten pomysł dalej – motywując swoich bliskich i sąsiadów!” – komentuje Maja Włoszczowska, polska kolarka górska, wicemistrzyni olimpijska z Pekinu, złota medalistka mistrzostw świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy oraz wielokrotna mistrzyni Polski w cross-country.
Jak dołączyć do akcji?
Do akcji Pomoc Mierzona Kilometrami może dołączyć każda aktywna osoba, która posiada telefon z GPS. Wystarczy pobrać bezpłatną aplikację Endomondo Sports Tracker, wybrać jedną z aktywności podlegających pod akcję – wędrowanie, chodzenie, fitness walking, bieganie, jazdę na rowerze, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazdę na rolkach lub na wózku, dołączyć do rywalizacji Pomoc Mierzona Kilometrami i rozpocząć zbieranie kilometrów! Na koniec akcji – podczas wielkiego finału – dzięki T-Mobile trafi nawet milion złotych na wsparcie finansowe dla podopiecznych Fundacji TVN Nie jesteś sam.
Trzecia edycja akcji Pomoc Mierzona Kilometrami potrwa od 20 czerwca do 27 września 2015 roku. Całość podzielona będzie na 8 dwutygodniowych etapów, w ramach których odbędzie się 8 wydarzeń towarzyszących Projektowi Plaża TVN. Partnerami tegorocznej akcji są: Telewizja TVN, Radio RMF FM, Grupa Onet, Endomondo oraz Sony, producent smartfona Sony Xperia Z3.
Akcja rusza równolegle w aplikacji Endomondo Sports Tracker, na stronie akcji http://www.kilometrami.pl/, profilu na Facebook’u www.facebook.com/PomocMierzonaKilometrami oraz podczas programu Dzień Dobry TVN. Dodatkowo, najświeższe informacje o akcji będą emitowane w radiu RMF FM oraz publikowane będą na bieżąco w serwisie Onet.pl.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej