Archiwalne

+ Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat za I kwartał br.

14.05.2015

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Grupa Kapitałowa Cyfrowy Polsat w wyniku konsekwentnej realizacji strategii rozwoju w obszarze usług zintegrowanych odnotowała w I kwartale br. wzrost wyników operacyjnych, utrzymując pozycję lidera na kluczowych dla niej rynkach – płatnej telewizji, telefonii komórkowej w segmencie usług kontraktowych i telewizyjnym, zarówno w grupie kanałów głównych, jak i tematycznych.

Grupa Cyfrowy Polsat w I kwartale 2015 r.:

  • Łączna liczba aktywnych usług generujących przychód wyniosła 16,4 mln, z czego:
    -  75% to usługi świadczone w modelu kontraktowym, co gwarantuje wyższą stabilność przychodów  w przyszłości oraz wyższą lojalność klientów.
  • Doskonałe wyniki sprzedaży w ramach programu smartDOM:
    -  707 tys. klientów programu,
    -  2,17 mln aktywnych usług (RGU) posiadanych przez tę grupę klientów,
    -  319 tys. dodatkowych usług dokupionych przez klientów programu w I kwartale br.
  • 6,1 mln klientów kontraktowych:
    -  liczba usług (RGU) kontraktowych wzrosła r/r do 12,4 mln,
    -  ARPU klienta kontraktowego wzrosło r/r do 85,8 zł,
    -  wskaźnik nasycenia aktywnymi usługami generującymi przychód (RGU) wzrósł r/r do 2,04/klienta,
    -  niski wskaźnik churn 9,5%.
  • Dzięki regularnemu wzrostowi zasięgu Internetu LTE oraz sukcesowi oferty usług zintegrowanych smartDOM, liczba usług dostępu do mobilnego Internetu w modelu kontraktowym wzrosła rok do roku o 39% do ponad 1,4 mln, zaś łączna liczba usług dostępu do mobilnego Internetu wzrosła do ponad 1,6 mln.
  • Kanał Polsat z wynikiem 13,4% był liderem oglądalności w grupie komercyjnej, a łączne udziały Telewizji Polsat w oglądalności wzrosły do 24%.
  • Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu rosły znacznie szybciej niż rynek – w tempie 6,4% vs. 3,7% wzrostu rynku – i wyniosły 221 mln zł, a udział Grupy w rynku reklamy telewizyjnej wzrósł do 25,3%.
  • Średnia miesięczna liczba użytkowników największej polskiej telewizji internetowej IPLA wynosiła około 4,3 mln.
  • Bardzo dobre wyniki finansowe:
    -  przychody:   2,329 mld zł,
    -  EBITDA: 897 mln zł,
    -  marża EBITDA: 38,5%,
    -  wolne przepływy pieniężne po spłacie odsetek od kredytów i obligacji za 12 ostatnich miesięcy: 1,116 mld zł,
    -  dług netto/EBITDA: 3,2x.
  • Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu jako pierwsi w Polsce mogą korzystać z Internetu w technologii LTE na częstotliwości 800 MHz. W zasięgu Internetu LTE Plusa i Cyfrowego Polsatu jest już ponad 90% Polaków, dzięki uruchomieniu ponad 1000 nowych stacji bazowych przez Grupę Midas w ramach budowy sieci LTE800.
  • Plus wprowadził dla wszystkich swoich klientów technologię HD Voice na terenie całego kraju. Dzięki HD Voice klienci Plusa mogą się cieszyć jeszcze lepszą jakością połączeń i większym komfortem prowadzonych rozmów.
  • Polkomtel podjął decyzję o zaprzestaniu aktywnego udziału w aukcji w części dotyczącej bloków częstotliwości 800 MHz, przechodząc w oferty pasywne.
  • Grupa dokonała przedterminowej, dodatkowej spłaty części kredytu terminowego spółki Polkomtel w wysokości 600 mln zł.
  • Grupa Kapitałowa Cyfrowy Polsat rozpoczęła prace analityczne dotyczące możliwości i ewentualnych warunków przeprowadzenia procesu refinansowania obecnego zadłużenia Grupy, celem uproszczenia jego struktury oraz dalszej optymalizacji warunków i obniżenia kosztów jego obsługi.
  • Do Grupy Kapitałowej Cyfrowy Polsat, w wyniku podpisanych umów zakupu, zgodnie z realizowaną strategią rozwoju Grupy w obszarze nowych technologii, dołączyły spółki Teleaudio Dwa, lider usług Premium Rate, oraz InterPhone Service, producent nowoczesnego sprzętu telekomunikacyjnego i elektronicznego powszechnego użytku.

– W 2015 r. konsekwentnie i skutecznie kontynuujemy realizację strategii rozwoju w obszarze usług zintegrowanych. Nasz program łączenia usług smartDOM w szybkim tempie zyskuje nowych uczestników, co ma bardzo pozytywny wpływ na wzrost wskaźnika nasycenia usługami, średniego przychodu od klienta oraz lojalności abonentów i ich satysfakcji ze świadczonych przez nas usług. Jako lider technologiczny rynku, jako pierwsi w Polsce uruchomiliśmy Internet LTE na częstotliwości 800 MHz, zwiększając dzięki temu zasięg naszych usług LTE do ponad 90% – podsumowuje Tomasz Gillner-Gorywoda, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Dyrektor Generalny, Polkomtel Sp. z o.o.

Segment usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych

– Dzięki programowi smartDOM w segmencie usług dla klientów indywidualnych i biznesowych w dalszym ciągu efektywnie dosprzedawaliśmy klientom kontraktowym nasze podstawowe usługi – telewizję, Internet, telefon. Co ważne, dobrze odbierana przez klientów komunikacja marketingowa programu smartDOM ma także pozytywny wpływ na sprzedaż pojedynczych usług w standardowych ofertach. W konsekwencji rozwoju zasięgu technologii LTE utrzymujemy wysoką sprzedaż usług mobilnego dostępu do Internetu i pozostajemy liderem tego rynku – podsumowuje Tobias Solorz, Prezes Zarządu, Polkomtel Sp. z o.o. i Wiceprezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. 

W I kwartale br. Grupa Cyfrowy Polsat:

  • posiadała 6,1 mln klientów kontraktowych:
    -  liczba usług (RGU) kontraktowych wzrosła r/r o 3,4% do 12,4 mln (6,6 mln usług telefonicznych, 4,4 mln usług telewizyjnych, 1,4 mln usług internetowych),
    -  ARPU klienta kontraktowego wzrosło r/r do 85,8 zł,
    -  systematycznie rosnący wskaźnik nasycenia aktywnymi usługami generującymi przychód (RGU) wzrósł r/r do 2,04/klienta,
    -  niski wskaźnik churn 9,5%,
  • baza aktywnych usług przedpłaconych wyniosła ponad 4 mln, z czego:
    -  3,8 mln usług telefonicznych,
    -  ok. 0,1 mln usług telewizyjnych,
    -  0,2 mln usług internetowych,
    -  ARPU klienta usług przedpłaconych wyniosło 17,3 zł, odnotowując wzrost r/r o 4%,
  • 4,7 mln kart SIM aktywnie korzystało z transmisji danych, co oznacza wzrost o 26% w stosunku do analogicznego okresu 2014 r.:
    smartfony stanowiły w I kwartale br. 85% całkowitej sprzedaży telefonów.

Wyniki finansowe segmentu usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych za I kwartał 2015 r.

mln PLN I kwartał 2015 zmiana r/r
Przychody ze sprzedaży 2.090 326%
Koszty operacyjne* 1.302 315%
EBITDA 796 340%
Marża EBITDA 38,1% 1,2 p.p.
Zysk netto 307 928%

* Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

– Na wzrost głównych pozycji finansowych segmentu usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych miała wpływ konsolidacja wyników grupy Metelem, właściciela Polkomtelu. Jednak, co ważne, przychody rosły także w sposób organiczny – głównie dzięki wyższym przychodom telekomunikacyjnym, które zawdzięczamy bardzo dobrej sprzedaży usługi mobilnego Internetu. Dynamika wzrostu kosztów po wyłączeniu efektu konsolidacji Metelem była konsekwencją dużego zainteresowania programem smartDOM oraz przyrostu liczby użytkowników mobilnego Internetu – komentuje Tomasz Szeląg, Członek Zarządu ds. Finansowych, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o. 

Segment nadawania i produkcji telewizyjnej

– Kanał główny Polsat był w pierwszym kwartale tego roku liderem w niezwykle istotnej dla nadawców grupie komercyjnej. Dzięki sukcesowi wiosennych ramówek naszych stacji – zarówno  Polsatu, jak i kanałów tematycznych – nasza Grupa jako jedyna odnotowała wzrost udziałów w oglądalności w stosunku do ubiegłego roku. Nasze przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu rosły znacznie szybciej niż rynek, dzięki czemu nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej wzrósł do ponad 25% – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Telewizja Polsat Sp. z o.o.

  • Kanał główny Polsat był liderem oglądalności w grupie komercyjnej z udziałem 13,4%.
  • Kanały tematyczne Telewizji Polsat także miały najwyższy udział w rynku oglądalności – 10,5%.
  • Łączne udziały Grupy Polsat w oglądalności wzrosły r/r o 1,5 pkt. proc. do 24%.
  • Przychody z reklamy i sponsoringu wzrosły o 6,4% (vs. 3,7% wzrostu rynku reklamy TV) do 221 mln zł, zapewniając Grupie Polsat udziały w rynku reklamy telewizyjnej na poziomie 25,3%.

Wyniki finansowe segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej za I kwartał 2015 r.

mln PLN I kwartał 2015 zmiana r/r
Przychody ze sprzedaży 283 7%
Koszty operacyjne* 183 11%
EBITDA 100 0%
Marża EBITDA 35,5% (2,5 p.p.)
Zysk netto 81 3%

* Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

– Wzrost przychodów tego segmentu naszej działalności został osiągnięty dzięki organicznemu wzrostowi, sukcesowi ramówek kanałów TV4 i TV6 oraz uruchomionemu w zeszłym roku nowemu kanałowi Disco Polo Music. Po raz kolejny skuteczna okazała się nasza strategia zrównoważonego zarządzania ofertą programową kanałów – komentuje Katarzyna Ostap-Tomann, Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy, Telewizja Polsat Sp. z o.o. 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat za I kwartał 2015 r.

mln PLN I kwartał 2015 zmiana r/r
Przychody ze sprzedaży 2.329 222%
Koszty operacyjne* 1.441 224%
EBITDA 897 218%
Marża EBITDA 38,5% (0,5 p.p.)
Zysk netto 171 74%

* Koszty nie uwzględniają amortyzacji, utraty wartości i likwidacji

– Wyniki finansowe naszej Grupy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i konsensusem rynkowym. Odzwierciedlają one naszą konsekwencję w realizacji przyjętej strategii rozwoju na rynku usług zintegrowanych. Silną pozycję wciąż stanowią stabilne i wysokie wolne przepływy pieniężne, dlatego w kwietniu zdecydowaliśmy się nadprogramowo spłacić dodatkowe 600 mln zł kredytu. Z uwagi na korzystną sytuację na rynku finansowym, analizujemy aktualnie możliwość zrefinansowania obecnego długu Grupy. Optymalizacja zadłużenia zawsze była jednym z naszych priorytetów – komentuje Tomasz Szeląg.

źródło: Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat DwuPak, czyli telewizja i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa do końca roku za darmo

Startuje nowa oferta specjalna dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. DwuPak to oferta telewizji Cyfrowego Polsatu z pakietem od 19,90 zł oraz oferta abonamentu telefonicznego w Plusie z rabatem. Obie te usługi można mieć już za niecałe 40 zł miesięcznie, a w ramach specjalnej promocji można też do końca roku korzystać z nich za darmo! czytaj więcej

Cyfrowy Polsat W Cyfrowym Polsacie abonament za darmo do końca roku

W Cyfrowym Polsacie pojawiła się nowa promocja – klienci, którzy wybiorą teraz pakiet Rodzinny HD, nie tylko będą go oglądać do końca tego roku za darmo, ale dodatkowo otrzymają w prezencie przez całą umowę dwa filmowe kanały premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD. Do składającego się z ponad 80 kanałów pakietu dołączyło również pięć nowych stacji w jakości HD: Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD, Super Polsat HD i TV6 HD. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 w Cyfrowym Polsacie i IPLI

W Cyfrowym Polsacie oraz w telewizji internetowej IPLA ruszyła sprzedaż produktu Tenis Premium, prestiżowego pakietu typu „season pass”, dzięki któremu widzowie będą mogli obejrzeć na żywo, w jakości HD i bez reklam cały cykl rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Dwa kanały premium, uruchamiane na czas turniejów, przez 24 godziny na dobę poświęcone będą wyłącznie rozgrywkom tenisowym. Za dostęp do wszystkich czterech turniejów abonenci Cyfrowego Polsatu i użytkownicy IPLI zapłacą jednorazowo 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Grupa Polsat i Eurosport prezentują pierwszy w Polsce produkt premium skierowany do fanów tenisa

Jako rezultat współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, już niebawem zadebiutuje produkt TENIS PREMIUM. Zapewni on dostęp 24 godz. na dobę, bez reklam i w jakości HD do całego sezonu rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Produkt ten, na który składają się dwa kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, stworzony został specjalnie z myślą o polskich kibicach tenisa i będzie uruchamiany wyłącznie na czas czterech prestiżowych turniejów, w ramach pakietu „season pass”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala KSW 39: Colosseum w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy IPLI mogą już zamawiać dostęp do odbywającej się 27 maja br. gali KSW 39: Colosseum. Aż jedenaście pojedynków, w tym aż pięć walk o pas, w których udział wezmą największe gwiazdy KSW, w tym Mariusz Pudzianowski, Mamed Khalidov, Borys Mańkowski, Marcin Różalski, Popek Monster, Karol Bedorf czy Michał Kita. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Hollywoodzka śmietanka w majowych propozycjach VOD Cyfrowego Polsatu

Mark Wahlberg, Emily Blunt, Jason Statham, Robert De Niro i wielu, wielu innych… W filmowych hitach dostępnych w VOD Domowej Wypożyczalni Filmowej Cyfrowego Polsatu wystąpiła plejada najlepszych i najbardziej cenionych aktorów. Wśród przygotowanych na maj propozycji znajdują się m.in.: oparte na faktach „Przełęcz ocalonych” i „Żywioł. Deepwater Horizon”, ekranizacja największego bestsellera ostatnich lat „Dziewczyna z pociągu”, kontynuacja przygód Czterech Jeźdźców „Iluzja 2” oraz rubaszna komedia „Co Ty wiesz o swoim dziadku?”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat przedłuża święta

Cyfrowy Polsat utrzymuje świąteczne promocje aż do końca stycznia! Wszyscy, którzy w pierwszym miesiącu 2017 roku zdecydują się na pełną ofertę telewizyjną operatora, otrzymają ją na wyjątkowych zasadach – na start aż przez 6 miesięcy bez opłat! Przedłużenie promocji komunikuje kampania reklamowa w telewizji, radiu i Internecie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat DwuPak, czyli telewizja i telefon od Cyfrowego Polsatu i Plusa do końca roku za darmo

Startuje nowa oferta specjalna dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. DwuPak to oferta telewizji Cyfrowego Polsatu z pakietem od 19,90 zł oraz oferta abonamentu telefonicznego w Plusie z rabatem. Obie te usługi można mieć już za niecałe 40 zł miesięcznie, a w ramach specjalnej promocji można też do końca roku korzystać z nich za darmo! czytaj więcej

Cyfrowy Polsat W Cyfrowym Polsacie abonament za darmo do końca roku

W Cyfrowym Polsacie pojawiła się nowa promocja – klienci, którzy wybiorą teraz pakiet Rodzinny HD, nie tylko będą go oglądać do końca tego roku za darmo, ale dodatkowo otrzymają w prezencie przez całą umowę dwa filmowe kanały premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD. Do składającego się z ponad 80 kanałów pakietu dołączyło również pięć nowych stacji w jakości HD: Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra HD, Polsat Film HD, Super Polsat HD i TV6 HD. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 w Cyfrowym Polsacie i IPLI

W Cyfrowym Polsacie oraz w telewizji internetowej IPLA ruszyła sprzedaż produktu Tenis Premium, prestiżowego pakietu typu „season pass”, dzięki któremu widzowie będą mogli obejrzeć na żywo, w jakości HD i bez reklam cały cykl rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Dwa kanały premium, uruchamiane na czas turniejów, przez 24 godziny na dobę poświęcone będą wyłącznie rozgrywkom tenisowym. Za dostęp do wszystkich czterech turniejów abonenci Cyfrowego Polsatu i użytkownicy IPLI zapłacą jednorazowo 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Grupa Polsat i Eurosport prezentują pierwszy w Polsce produkt premium skierowany do fanów tenisa

Jako rezultat współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, już niebawem zadebiutuje produkt TENIS PREMIUM. Zapewni on dostęp 24 godz. na dobę, bez reklam i w jakości HD do całego sezonu rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Produkt ten, na który składają się dwa kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, stworzony został specjalnie z myślą o polskich kibicach tenisa i będzie uruchamiany wyłącznie na czas czterech prestiżowych turniejów, w ramach pakietu „season pass”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala KSW 39: Colosseum w Cyfrowym Polsacie i IPLI

Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy IPLI mogą już zamawiać dostęp do odbywającej się 27 maja br. gali KSW 39: Colosseum. Aż jedenaście pojedynków, w tym aż pięć walk o pas, w których udział wezmą największe gwiazdy KSW, w tym Mariusz Pudzianowski, Mamed Khalidov, Borys Mańkowski, Marcin Różalski, Popek Monster, Karol Bedorf czy Michał Kita. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Hollywoodzka śmietanka w majowych propozycjach VOD Cyfrowego Polsatu

Mark Wahlberg, Emily Blunt, Jason Statham, Robert De Niro i wielu, wielu innych… W filmowych hitach dostępnych w VOD Domowej Wypożyczalni Filmowej Cyfrowego Polsatu wystąpiła plejada najlepszych i najbardziej cenionych aktorów. Wśród przygotowanych na maj propozycji znajdują się m.in.: oparte na faktach „Przełęcz ocalonych” i „Żywioł. Deepwater Horizon”, ekranizacja największego bestsellera ostatnich lat „Dziewczyna z pociągu”, kontynuacja przygód Czterech Jeźdźców „Iluzja 2” oraz rubaszna komedia „Co Ty wiesz o swoim dziadku?”. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat przedłuża święta

Cyfrowy Polsat utrzymuje świąteczne promocje aż do końca stycznia! Wszyscy, którzy w pierwszym miesiącu 2017 roku zdecydują się na pełną ofertę telewizyjną operatora, otrzymają ją na wyjątkowych zasadach – na start aż przez 6 miesięcy bez opłat! Przedłużenie promocji komunikuje kampania reklamowa w telewizji, radiu i Internecie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat za II kwartał 2017

Grupa Cyfrowy Polsat opublikowała bardzo dobre wyniki operacyjne wszystkich segmentów i rosnące wyniki finansowe za II kwartał br. Wśród najważniejszych wydarzeń ostatnich miesięcy znalazły się: nabycie wyłącznych praw do Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA na lata 2018-2021 dla wszystkich kanałów dystrybucji treści oraz wypłata dywidendy w wysokości 205 mln zł. W wyniku konsekwentnej realizacji strategii w II kwartale wzrosły przychody Grupy – do 2,470 mld zł, wynik EBITDA – do 964 mln zł, a także wolne przepływy pieniężne – do poziomu 1,770 mld zł w okresie 12-miesięcznym. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2017 roku

Wzrost liczby usług kontraktowych, przychodów oraz wyniku EBITDA Grupy. czytaj więcej