Firma Panasonic uruchomiła pierwszy na polskim rynku program bezkosztowego leasingu central telefonicznych. Roczny koszt leasingu wynosi 0% przez cały okres trwania leasingu, czyli 4 lata. Promocja potrwa do końca października br.
Promocja dotyczy cyfrowych platform komunikacyjnych firmy Panasonic serii KX-TDE oraz KX-NCP i nie uwzględnia modeli analogowych oraz serii KX-TDA. Urządzenia PBX, które znajdują się w ofercie Panasonic to nowoczesne i zaawansowane technologicznie rozwiązania problemów z komunikacją w firmie. Dedykowane małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom pozwalają usprawnić kontakt z klientami, oraz zwiększyć mobilność pracowników. Nowe centrale Panasonic dedykowane do sieci IP mają również możliwość współpracy z telefonią analogową PSTN, cyfrową ISDN stanowiąc idealne rozwiązanie dla tych firm, które planują korzystanie z rozwiązań VoIP bez konieczności wymiany całej infrastruktury.
Leasing central nie był dotychczas popularnym rozwiązaniem głównie ze względu na duży koszt. Wychodząc na przeciw potrzebom użytkowników firma Panasonic postanowiła ułatwić korzystanie z tej formy zakupu pokrywając koszty leasingu. Jest to okazja do optymalizacji kosztów finansowania nowych urządzeń komunikacji biurowej. Partnerem w tym przedsięwzięciu jest firma GRENKELEASING specjalizująca się w leasingu sprzętu IT.
„Wyjątkowa oferta leasingu central Panasonic to pierwszy krok w kierunku popularyzacji tej formy zakupu. Dzięki zdjęciu z użytkowników ciężaru kosztu leasingu mamy nadzieję przyciągnąć klientów, którzy w normalnych warunkach nie byliby skłonni na tak dużą inwestycję jaką jest kupno centrali. To pierwsza tego typu inicjatywa na polskim rynku.” - mówi Tomasz Perzyna, PBX Product Manager w Dziale Solution Business, Panasonic Polska.
„Dzięki współpracy z firmą Panasonic możemy zaoferować bardzo korzystny model zakupu central PBX, które dotychczas rzadko leasingowano. W naszym zamierzeniu połączenie kompetencji firmy GRENKELEASING – eksperta w leasingu IT oraz firmy Panasonic – dostawcy najwyższej klasy systemów telekomunikacyjnych zaowocuje stworzeniem niepowtarzalnej oferty.” - mówi Waldemar Marecki, dyrektor d/s handlowych w GRENKELEASING.
Od dwóch lat firma Panasonic jest światowym liderem rynku PBX. Według firmy analitycznej MZA badającej rynek technologii telekomunikacyjnych, Panasonic miał w roku 2008 12% udziałów w światowym rynku urządzeń PBX oraz aż 17% udziałów w węższym rynku małych urządzeń PBX (do 100 portów).
źródło: Panasonic