Archiwalne

100 samochodów od Ery

30.03.2009

100 samochodów od Ery – już dzisiaj start wielkiego konkursu SMS-owego Polskiej Telefonii Cyfrowej.

100 Mercedesów Benz Klasy C 180 Kompressor od Ery do wygrania w ciągu 100 dni trwania konkursu. Codziennie do wygrania 2 tys. zł. Nagrody gwarantowane dla wszystkich uczestników za aktywny udział w konkursie: darmowe utwory MP3 oraz przeboje w ramach usług ,,Granie na Czekanie” oraz ,,Szafa Gra”, a dla użytkowników Tak Tak, Mix i Heyah dodatkowo pakiety 20 darmowych minut na rozmowy.

,,100 Mercedesów od Ery” to pierwszy tego typu konkurs dla użytkowników telefonów komórkowych na polskim rynku. Mogą wziąć w nim udział wszyscy abonenci sieci Era, użytkownicy Tak Tak i Mix, a także Heyah, którzy ukończyli 18 lat.

Udział w konkursie należy rozpocząć, wysyłając wiadomość tekstową o treści GRAM na numer 7404 (koszt SMSa to 4,88 zł brutto). W ten sposób od razu gromadzi się 10 punktów. Konkurs składa się z szeregu pytań wielokrotnego wyboru, na które należy udzielić poprawnej odpowiedzi, aby zdobyć punkty. Odpowiedzi na pytania należy wysyłać SMS-em, również na numer 7404. (koszt wiadomości to także 4,88 zł brutto)

Każdy punkt zwiększa szansę wygrania samochodu. Za każdą poprawną odpowiedź uczestnik otrzymuje 10 punktów. Dodatkowe punkty są przyznawane za ukończenie zadań. Zadania oraz przyznawane punkty są przesyłane do graczy w wiadomościach SMS.

Co tydzień 7 zdobywców najwyższej liczby punktów wygrywa samochód. Codziennie uczestnicy konkursu mogą zdobyć również nagrodę finansową, a także - za aktywny udział w konkursie - wybrane propozycje z usług sieci Era (aktywny udział oznacza wysłanie więcej niż jednego SMSa).

źródło: Era

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej