Akcja Heyah „Zbierz się z nami na zwierzaki” zakończyła się sukcesem. Kot Rysiek, rysunkowy bohater reklam Heyah, wraz z przyjaciółmi z portalu Facebook zebrali 100 tysięcy złotych na rzecz schroniska dla zwierząt w Bydgoszczy.
Założenia tego przedsięwzięcia były proste i opierały się na ścisłej współpracy z internautami: za każdą osobę, która od momentu rozpoczęcia akcji polubi Kota Ryśka na Facebooku, Heyah zobowiązała się przekazać złotówkę na rzecz Schroniska dla Zwierząt w Bydgoszczy. Placówka została wybrana w sposób losowy, spośród schronisk, które zgłosiły się do akcji i spełniły określone kryteria.
Akcja została przyjęta z ogromnym entuzjazmem. Pomiędzy 1 czerwca a 21 września br. do fanów Heyah dołączyło 100 tysięcy osób, a to pozwoliło Heyah zrealizować daną obietnicę – 100 000 złotych trafi do potrzebujących zwierzaków ze schroniska przy ul. Grunwaldzkiej 298 w Bydgoszczy. Od czerwca, w miarę powiększania się grupy przyjaciół na Facebooku, do schroniska były systematycznie przekazywane kolejne kwoty. Ostatnia transza, która dopełni tę pulę do 100 tysięcy złotych, zostanie przekazana do placówki w najbliższych dniach. Film z tego wydarzenia zostanie opublikowany na stronie Heyah na Facebooku, by wszyscy, którzy się do tego przyczynili mogli zobaczyć jak bardzo pomogli potrzebującym zwierzętom.
„Zbierz się z nami na zwierzaki” jest przykładem akcji, w której wygrywają wszyscy. Zyskują zwierzaki i schronisko, ponieważ zostają im przekazane pieniądze na poprawę warunków bytowych. Internauci zyskują satysfakcję, ponieważ mogą wesprzeć inicjatywę i zrobić coś dobrego za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Heyah z kolei zyskała wyjątkową społeczność przyjaciół marki i Kota Ryśka - oddaną i zaangażowaną społeczność chętną do współdziałania i realizowania niestandardowych przedsięwzięć. Obecnie Heyah znajduje się w czołówce najaktywniej działających w mediach społecznościowych polskich marek. Każdy wpis Heyah na tablicy generuje średnio 250 tysięcy impresji wśród użytkowników Facebooka. Strona Kota Ryśka na Facebooku liczy obecnie ponad 118 000 fanów i jest nie tylko najbardziej popularnym wśród marek telefonii komórkowej - jest jedną z największych stron firmowych w polskim Facebooku.
źródło: Heyah