Archiwalne

20proc. wzrost Crowleya w 2008 roku

28.01.2009

Crowley Data Poland w 2008 roku zwiększył sprzedaż o 20% i planuje dalsze wzrosty w 2009 roku.

Crowley Data Poland dokonał pierwszych podsumowań wyników osiągniętych w 2008. Ze wstępnych szacunków wynika, że firma wygenerowała 20% wzrost przychodów w stosunku do roku poprzedniego, osiągając sprzedaż na poziomie 98,8 mln PLN. Również wskaźnik EBITDA jest wyższy o 31% i wyniósł 16,5 mln PLN.

Baza obsługiwanych przez Crowley klientów biznesowych powiększyła się w tym okresie o ponad 17% i na koniec grudnia 2007 zawierała blisko 5600 firm.

- W 2008 roku po raz kolejny daliśmy dowód swojej unikalnej kompetencji, jaką jest umiejętność generowania systematycznego wzrostu w oparciu o własne zasoby i sprawność organizacyjną - mówi Jarosław Roszkowski, Prezes Zarządu Crowley Data Poland. - Pomimo spowolnienia na rynku nasze plany pozostają ambitne. Zamierzamy kontynuować obraną ścieżkę wzrostu, poprzez zwiększenie efektywności i inwestycje w rozbudowę infrastruktury.

Plany na rok 2009 zakładają dalszy wzrost produktywności (mierzony wzrostem przychodów abonamentowych na pracownika o kolejne 30%), zwiększanie rentowności posiadanych klientów oraz kontynuację rozwoju niskokosztowych kanałów sprzedaży. Przyjęty budżet zakłada osiągnięcie przychodów na poziomie 110 mln PLN oraz większego o 25% wskaźnika EBITDA w kwocie 20 mln PLN.

Crowley Data Poland w przeciągu najbliższych dwóch lat zainwestuje ponad 10 mln PLN w uruchomienie usług szerokopasmowego dostępu radiowego w najnowszej technologii LMDS z szerokością kanału 28 MHz z innowacyjnie wdrożoną 64 wartościową modulacją, która automatycznie zmienia się w zależności od warunków pogodowych. 40% z poniesionych wydatków zostanie zrefundowanych z funduszy unijnych, które firma pozyskała w ramach Działania 4.4, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 2013. Firma rozpoczęła już wdrażanie tego projektu.

źródło: Crowley

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej

News iPhone - smartfon, który zmienił świat

iPhone, ikoniczny produkt Apple, zrewolucjonizował rynek technologii mobilnej, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy i korzystamy z telefonów komórkowych. Jego historia to nie tylko opowieść o ewolucji jednego urządzenia, ale również o przełomach technologicznych, które wpłynęły na całą branżę. Przyjrzyjmy się bliżej historii tego fenomenalnego urządzenia od jego początków do dzisiejszych czasów. czytaj więcej

News Vectra sponsorem wyprawy Romualda Koperskiego

Z warszawskiego lotniska na Bemowie 28 maja 2019 roku słynny pilot, podróżnik i rekordzista Guinnessa Romuald Koperski wyruszył An-em 2 w daleką i praktycznie niemożliwą trasę Warszawa-Tokio-Warszawa. Upamiętnia tą podróżą niesamowitą polską postać - Bolesława Orlińskiego. Całą trasę wyprawy będzie można śledzić na dedykowanej stronie internetowej. czytaj więcej