Crowley Data Poland w 2008 roku zwiększył sprzedaż o 20% i planuje dalsze wzrosty w 2009 roku.
Crowley Data Poland dokonał pierwszych podsumowań wyników osiągniętych w 2008. Ze wstępnych szacunków wynika, że firma wygenerowała 20% wzrost przychodów w stosunku do roku poprzedniego, osiągając sprzedaż na poziomie 98,8 mln PLN. Również wskaźnik EBITDA jest wyższy o 31% i wyniósł 16,5 mln PLN.
Baza obsługiwanych przez Crowley klientów biznesowych powiększyła się w tym okresie o ponad 17% i na koniec grudnia 2007 zawierała blisko 5600 firm.
- W 2008 roku po raz kolejny daliśmy dowód swojej unikalnej kompetencji, jaką jest umiejętność generowania systematycznego wzrostu w oparciu o własne zasoby i sprawność organizacyjną - mówi Jarosław Roszkowski, Prezes Zarządu Crowley Data Poland. - Pomimo spowolnienia na rynku nasze plany pozostają ambitne. Zamierzamy kontynuować obraną ścieżkę wzrostu, poprzez zwiększenie efektywności i inwestycje w rozbudowę infrastruktury.
Plany na rok 2009 zakładają dalszy wzrost produktywności (mierzony wzrostem przychodów abonamentowych na pracownika o kolejne 30%), zwiększanie rentowności posiadanych klientów oraz kontynuację rozwoju niskokosztowych kanałów sprzedaży. Przyjęty budżet zakłada osiągnięcie przychodów na poziomie 110 mln PLN oraz większego o 25% wskaźnika EBITDA w kwocie 20 mln PLN.
Crowley Data Poland w przeciągu najbliższych dwóch lat zainwestuje ponad 10 mln PLN w uruchomienie usług szerokopasmowego dostępu radiowego w najnowszej technologii LMDS z szerokością kanału 28 MHz z innowacyjnie wdrożoną 64 wartościową modulacją, która automatycznie zmienia się w zależności od warunków pogodowych. 40% z poniesionych wydatków zostanie zrefundowanych z funduszy unijnych, które firma pozyskała w ramach Działania 4.4, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 2013. Firma rozpoczęła już wdrażanie tego projektu.
źródło: Crowley