Archiwalne

2500 punktów na start w programie Profit sieci Orange

26.01.2008

Teraz wraz z KARTĄ kredytową Visa Orange mBank, Klienci otrzymają 2500 punktów w programie Profit.
Do tej pory Klienci dostawali 250 punktów startowych. Specjalna promocja mBanku i Orange zwiększa tę kwotę dziesięciokrotnie. W sumie, dzięki trwającej promocji, Klient może otrzymać 3000 pkt. - 2500 na start i po 250 pkt. za każdy kolejny rok jej użytkowania (karta wydawana jest na 3 lata).

Powitalne punkty zostaną dopisane do konta programu do 15-go dnia każdego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu kalendarzowym, w którym Uczestnik zamówił KARTĘ Visa Orange mBank.

Punkty promocyjne zostaną przyznane Uczestnikom, którzy są Klientami sieci Orange i posiadają aktywne konto w programie Profit. Zdobyte punkty można wymieniać na dodatkowe minuty, doładowanie konta oraz korzystanie z Internetu.

Poza promocją, w ramach stałej oferty, za samo posiadanie karty Klient otrzymuje 750 pkt. (po 250 pkt. za każdy rok użytkowania karty, karta wydawana jest na 3 lata). Dodatkowo każde 10 zł wydane przy użyciu KARTY Visa Orange mBank premiowane jest 1 punktem Profit.

Do tej pory z KARTY Visa Orange mBank skorzystało już blisko 30 tys. osób.

Visa Orange mBank jest pierwszą na naszym rynku kartą, którą można zdobyć przy minimum formalności, dzięki procesowi oceny kredytowej dokonywanemu na podstawie wysokości rachunków w sieci Orange i regularnym ich opłacaniu. Bank nie weryfikuje zdolności kredytowej - jedynym kryterium jest relacja z operatorem.

O KARTĘ kredytową Visa Orange mBank mogą ubiegać się abonenci Orange, którzy od minimum 6 miesięcy korzystają z oferty abonamentowej (dla Klientów indywidualnych) oraz MIX. Wniosek można składać drogą internetową na stronach mBanku, telefonicznie - dzwoniąc na mLinię 0801 300 800 oraz w mKioskach lub Centrach Finansowych mBanku.

źródło: mBank

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Darmowe GB w Play na Kartę

Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcej