Archiwalne

50 milionów ludzi bardziej mobilnych w chińskim serwisie społecznościowym

21.10.2009

Ericsson i Kaixini01, największy i najszybciej rosnący portal społecznościowy w Chinach łączą swoje siły poprzez zawarcie 3 letniego partnerstwa na rzecz rozwoju innowacyjnych aplikacji mobilnych. Aplikacje te pomogą milionom użytkowników dostęp do serwisu gdziekolwiek się znajdują i kiedykolwiek chcą.

Uruchomiony w marcu 2008 roku, Kaixin001 posiada już ponad 50 milionów użytkowników pośród osób posługujących się językiem chińskim na świecie. Serwis odnotowuje około dwieście tysięcy rejestracji nowych użytkowników dziennie.

Obecnie użytkownicy uzyskują dostęp do strony internetowej poprzez komputer osobisty. Dzięki współpracy firm Ericsson i Kaixin001 powstaną nowe aplikacje, które pozwolą użytkownikom zarządzać wirtualną przestrzenią, łączyć się z przyjaciółmi i pozostawać w trybie on-line przy użyciu telefonu komórkowego bez względu na czas i miejsce.

Przyszłe aplikacje będą umożliwiać wysyłanie zdjęć i filmów z telefonów komórkowych w czasie rzeczywistym, powiadomienia SMS o aktywności ulubionych gwiazd czy też serwisy lokalizacyjne takie jak np.funkcja sprawdzania, czy znajomi są w pobliżu.

Porozumienie zostało zbudowane na portfolio umów partnerskich umów zawartych pomiędzy firmą Ericsson a dostawcami serwisów networkingowych.

Na mocy umowy Ericsson będzie nie tylko pracował wspólnie z Kaixin001 na rzecz rozwoju innowacyjnych aplikacji mobilnych, ale również będzie stwarzał dla chińskiego partnera możliwości współpracy z innymi serwisami społecznościowymi, operatorami telekomunikacyjnymi oraz agencjami reklamowymi w Chinach i na świecie.

Cheng Binghao, szef Kaixin001 powiedział „Jesteśmy bardzo podekscytowani partnerując firmie Ericsson dostarczając użytkownikom zabawę oraz innowacyjne i proste w użyciu aplikacje, które pozwolą im korzystać z serwisu Kaixin001 gdziekolwiek są i kiedykolwiek tego chcą. Partnerstwo to otwiera nowe możliwości generowania przychodów i umożliwia nam podnieść nasz wiodący serwis społecznościowy na jeszcze wyższy poziom.”

Math H Olsson, prezes firmy Ericsson w Chinach powiedział: „Jesteśmy dumni partnerując Kaixin001 w odkrywaniu nieograniczonych możliwości biznesowych w obszarze multimediów oraz Internetu. Ericsson posiada wyjątkowe portfolio multimedialne w świecie, w którym telekomunikacja, Internet oraz media podlegają ciągłej konwergencji.”

źródło: Ericsson

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Czy ładowarka do iPhone'a musi być oryginalna?

Ładowanie telefonu to codzienna czynność, która dla większości użytkowników pozostaje oczywista. Jednak wybór odpowiedniej ładowarki do iPhone’a może wpływać na bezpieczeństwo urządzenia i jego wydajność. Wiele osób zastanawia się, czy zamienniki oryginalnych ładowarek są dobrym pomysłem. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale przy odpowiednim wyborze zamiennik może być równie funkcjonalny i bezpieczny jak produkt Apple. czytaj więcej

News iPhone - smartfon, który zmienił świat

iPhone, ikoniczny produkt Apple, zrewolucjonizował rynek technologii mobilnej, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy i korzystamy z telefonów komórkowych. Jego historia to nie tylko opowieść o ewolucji jednego urządzenia, ale również o przełomach technologicznych, które wpłynęły na całą branżę. Przyjrzyjmy się bliżej historii tego fenomenalnego urządzenia od jego początków do dzisiejszych czasów. czytaj więcej

News Co to jest content marketing? Od czego zacząć działania?

Content marketing to działania, które w ostatnich latach stały się jednym z ważnych elementów strategii marketingowych prowadzonych przez firmy z różnych branż. Zainteresowanie tym zagadnieniem wynika co najmniej Z kilku kwestii. Skala jego popularności jest wręcz zaskakująco duża – w 2021 roku blisko 80 proc. firm z branży B2B miało opracowaną strategię content marketingu. Co to jest, na czym polega i jak zacząć działania? czytaj więcej