Archiwalne

55 tysięcy aktywnych kart SIM w sieci ASTER

30.06.2010


W ASTER jest już ponad 55 tysięcy aktywnych kart SIM. Tylko w ciągu 3 ostatnich miesięcy operator pozyskał 10 tysięcy nowych abonentów. W tym roku firma planuje rozwój oferty Internetu mobilnego i zapowiada wprowadzenie nowych usług we współpracy z zewnętrznymi dostawcami.

Spółka wprowadziła telefonię komórkową przed dwoma laty i była pierwszym operatorem wirtualnym (MVNO), który zdecydował się na sprzedaż usług w abonamencie (post-paid).

- Jesteśmy zadowoleni z wyników. Telefonię komórkową od chwili jej wprowadzenia na rynek traktujemy jako usługę dodatkową, uzupełniającą ofertę telewizji i Internetu oraz telefonii stacjonarnej. Przyjęliśmy więc nieco inną strategię niż pozostali gracze. Telefonię komórkową kierujemy do klientów, którzy korzystają już z innych naszych usług i którzy nas znają. Jak widać, taki model doskonale się sprawdza. – tłumaczy Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

Strategia jaką przyjął ASTER jako operator MVNO, jest odmienna od konkurentów także z innego powodu. Wszystkie działania związane z obsługą klientów operator realizuje własnymi siłami. Co więcej, ASTER posiada też własny system bilingowy, dysponuje swoim call center i siecią obsługi klienta.

- To pozwala ograniczać koszty działania, bo w praktyce dzierżawimy od PTK Centertel jedynie sieć telekomunikacyjną. Jednocześnie klienci otrzymują jedną fakturę za kilka usług i mogą liczyć na niższe ceny ich zakupu w pakiecie. To jeden z powodów, dla których liczba abonentów stale rośnie. – przekonuje Joanna Pasynkiewicz.

Zdaniem Wiceprezes Zarządu ASTER, pozyskanie blisko 60 tyś. abonentów telefonii komórkowej jest także efektem wprowadzonych w ofercie zmian i utrzymania niskich cen.

W tym roku operator uzupełnił propozycję dla seniorów i wprowadził rozwiązania dedykowane dla dzieci. Dodatkowo, ASTER poszerzył ofertę Internetu mobilnego o pakiet 6 GB.

Magnesem przyciągającym klientów była także cena abonamentu. W tej chwili ASTER oferuje najniższy abonament telefoniczny na rynku – pakiet XS zawierający 30 minut rozmów do wszystkich sieci, jest dostępny w promocji już za 7 zł.

W tym roku ASTER planuje wprowadzenie nowych planów taryfowych i usług we współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Spółka zapowiada także dalszy rozwój oferty Internetu mobilnego.

ASTER jest w tej chwili największym operatorem wirtualnym działającym w oparciu o infrastrukturę Centertela.

źródło: Aster

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nieustanna ewolucja w ochronie danych: na tapecie BotGuard i Picus Security

Jak chronić się przed Content Scraping? Jakie jest kluczowe rozwiązanie dla CISO? W dobie, gdy dane są nową walutą, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani, CISO (Chief Information Security Officer) muszą zmierzyć się z rosnącymi zagrożeniami. Dodatkowo co chwile powstają nowe zagrożenia, a nadążenie z wszystkimi pojęciami ze świata cybersecurity może być przytłaczające. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile wprowadza dla wszystkich klientów zasady „Roam Like At Home” w roamingu w UE/EOG

Od 15 czerwca br. wszyscy klienci T-Mobile, Heyah oraz tuBiedronka skorzystają z roamingu w UE zgodnie z zasadą „Roam Like At Home”. Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet będą rozliczane także z pakietów krajowych. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów będą mogli z nich korzystać również w roamingu w UE. czytaj więcej