Archiwalne

55 tysięcy aktywnych kart SIM w sieci ASTER

30.06.2010


W ASTER jest już ponad 55 tysięcy aktywnych kart SIM. Tylko w ciągu 3 ostatnich miesięcy operator pozyskał 10 tysięcy nowych abonentów. W tym roku firma planuje rozwój oferty Internetu mobilnego i zapowiada wprowadzenie nowych usług we współpracy z zewnętrznymi dostawcami.

Spółka wprowadziła telefonię komórkową przed dwoma laty i była pierwszym operatorem wirtualnym (MVNO), który zdecydował się na sprzedaż usług w abonamencie (post-paid).

- Jesteśmy zadowoleni z wyników. Telefonię komórkową od chwili jej wprowadzenia na rynek traktujemy jako usługę dodatkową, uzupełniającą ofertę telewizji i Internetu oraz telefonii stacjonarnej. Przyjęliśmy więc nieco inną strategię niż pozostali gracze. Telefonię komórkową kierujemy do klientów, którzy korzystają już z innych naszych usług i którzy nas znają. Jak widać, taki model doskonale się sprawdza. – tłumaczy Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

Strategia jaką przyjął ASTER jako operator MVNO, jest odmienna od konkurentów także z innego powodu. Wszystkie działania związane z obsługą klientów operator realizuje własnymi siłami. Co więcej, ASTER posiada też własny system bilingowy, dysponuje swoim call center i siecią obsługi klienta.

- To pozwala ograniczać koszty działania, bo w praktyce dzierżawimy od PTK Centertel jedynie sieć telekomunikacyjną. Jednocześnie klienci otrzymują jedną fakturę za kilka usług i mogą liczyć na niższe ceny ich zakupu w pakiecie. To jeden z powodów, dla których liczba abonentów stale rośnie. – przekonuje Joanna Pasynkiewicz.

Zdaniem Wiceprezes Zarządu ASTER, pozyskanie blisko 60 tyś. abonentów telefonii komórkowej jest także efektem wprowadzonych w ofercie zmian i utrzymania niskich cen.

W tym roku operator uzupełnił propozycję dla seniorów i wprowadził rozwiązania dedykowane dla dzieci. Dodatkowo, ASTER poszerzył ofertę Internetu mobilnego o pakiet 6 GB.

Magnesem przyciągającym klientów była także cena abonamentu. W tej chwili ASTER oferuje najniższy abonament telefoniczny na rynku – pakiet XS zawierający 30 minut rozmów do wszystkich sieci, jest dostępny w promocji już za 7 zł.

W tym roku ASTER planuje wprowadzenie nowych planów taryfowych i usług we współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Spółka zapowiada także dalszy rozwój oferty Internetu mobilnego.

ASTER jest w tej chwili największym operatorem wirtualnym działającym w oparciu o infrastrukturę Centertela.

źródło: Aster

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej

Wiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji

Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile wprowadza dla wszystkich klientów zasady „Roam Like At Home” w roamingu w UE/EOG

Od 15 czerwca br. wszyscy klienci T-Mobile, Heyah oraz tuBiedronka skorzystają z roamingu w UE zgodnie z zasadą „Roam Like At Home”. Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet będą rozliczane także z pakietów krajowych. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów będą mogli z nich korzystać również w roamingu w UE. czytaj więcej