Już od 27 lutego 2008 firma Sferia wprowadza do swojej oferty nową taryfę NOMADex 0. Taryfa oferowana będzie w promocji do końca marca. Głównym założeniem taryfy będzie brak abonamentu, a klienci będą płacili jedynie za wykonane połączenia lub dodatkowe usługi.
Taryfa NOMADex 0 będzie jedyną na polskim rynku, w której przez cały okres (12/24/36 miesięcy) obowiązywania umowy, niezależnie od jego długości, użytkownik nie będzie musiał płacić abonamentu. Dodatkowo koszt aktywacji telefonu to jedynie 1 zł brutto.
"Wprowadzenie tej taryfy jest ukłonem w stronę wszystkich abonentów, którzy chcą płacić jedynie za połączenia. Brak abonamentu sprawia, że nie ma tzw. stałych kosztów. Jest to bardzo ważne np. w przypadku młodych niezależnych osób, ale i też osób starszych" – mówi Izabela Pelc, Dyrektor do spraw Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
Ceny połączeń lokalnych, międzymiastowych oraz na numery stacjonarne do krajów UE i USA w będą wynosić 24 gr. brutto. Pozostałe usługi i ceny połączeń będą odpowiadały taryfie NOMADex 30. Urządzeń z abonamentem 0 zł nie będzie można łączyć w Pakiety Rodzinne tak jak w przypadku taryf Nomadex 30 i 100. Taryfa Nomadex 0 nie będzie posiadała żadnych darmowych minut.
Regulamin taryfy NOMADex 0
Cennik urządzeń
źródło: Sferia
News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej