Archiwalne

Alcatel-Lucent rozszerza swoją platformę komunikacyjną dla małych i średnich firm o komunikację multimedialną oraz funkcje współpracy

07.12.2010

W nowoczesnym, mobilnym środowisku biznesowym komunikacja decyduje o sukcesie. Dzisiejsze małe i średnie firmy muszą zapewniać swoim pracownikom i klientom — bez względu na to, czy są w biurze, czy w podróży — ciągłą, jednolitą łączność z wykorzystaniem różnych mediów, takich jak połączenia telefoniczne, systemy wiadomości i konferencyjne. Alcatel-Lucent poinformował o dostępności na całym świecie systemu OmniPCX Office Rich Communication Edition (RCE) wersja 8 - platformy komunikacji multimedialnej nowej generacji dla małych i średnich firm.

System OmniPCX Office RCE, obsługiwany przez nowy, wydajny procesor PowerCPU, który realizuje większość funkcji bez potrzeby korzystania z dysku twardego, oferuje przesyłanie głosu w sieciach IP oraz zestaw funkcji zgodnych z protokołem SIP zapewniający firmom bogatsze możliwości komunikacyjne. Podaje on w czasie rzeczywistym informacje dotyczące kontaktów z użytkownikami, takie jak dostępność i status, oraz umożliwia komunikację wielokanałową z wykorzystaniem głosu, komunikatora i poczty elektronicznej.

Rozwiązanie Rich Communication umożliwia także natychmiastowe połączenia konferencyjne i bezproblemowe przekazywanie połączeń bez żadnych przerw z telefonu biurkowego do telefonu bezprzewodowego WiFi bądź telefonu komórkowego. Rozbudowane funkcje współpracy pozwalają na udostępnianie i korzystanie z dokumentów za pomocą dowolnego urządzenia, co stwarza nowe możliwości współpracy mobilnej i lepszej obsługi klienta. Wdrożenie nowego urządzenia z funkcjami biurowymi może być równie proste, jak pobranie i zainstalowanie aplikacji na smartfonie.

OmniPCX Office Rich Communication Edition współpracuje z terminalami SIP, w tym z My IC Phone Alcatela-Lucenta, nowym stacjonarnym smartfonem, który zwiększa wydajność pracowników dzięki pełniejszej integracji komputera PC, telefonu biurkowego i urządzeń mobilnych. OmniPCX Office RCE jest częścią pakietu Alcatel-Lucent Office Communication Solutions, który obejmuje także inne produkty, w tym nowe punkty dostępowe zgodne ze standardem 802.1n i tańsze telefony WLAN z serii Alcatel-Lucent OmniTouch 8100.

„OmniPCX Office Rich Communication Edition daje małym i średnim firmom narzędzia dostępne dotąd dla dużych przedsiębiorstw, takie jak aplikacje do połączeń konferencyjnych, współpracy i obsługi klienta. Usprawniają one łączność i zwiększają produktywność za przystępną cenę” — powiedział Xavier Martin, wiceprezes ds. marketingu produktów w dziale rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw Alcatela-Lucenta. „Korzyści dla firm to na przykład niższe koszty wysyłania komunikatów powitalnych do klientów oraz funkcje call center, takie jak routing połączeń i raportowanie, a dla użytkowników funkcje umożliwiające komunikację wielokanałową z wykorzystaniem głosu, systemów wiadomości i konferencyjnych”.

Najnowsza wersja OmniPCX Office RCE, dostępna w czterech konfiguracjach przeznaczonych do obsługi biur różnej wielkości (maksymalnie 200 użytkowników), jest zoptymalizowana pod kątem potrzeb i możliwości finansowych małych i średnich firm. Pozwala to klientom płacić tylko za to, co jest im potrzebne dzisiaj, a jednocześnie umożliwia łatwą rozbudowę w przyszłości, gdy firma się rozwinie. Małe i średnie firmy mogą również obniżyć koszty dzięki wykorzystaniu jednej platformy do obsługi wielu jednostek organizacyjnych oraz zoptymalizowanej architekturze, która eliminuje potrzebę stosowania dodatkowych kart VoIP.

źródło: Alcatel-Lucent

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Firmowe centrum dowodzenia

Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcej

News Konica Minolta rozszerza zakres usług IT

Konica Minolta przejęła firmę Grupo Meridian, aby rozszerzyć zakres oferowanych usług IT w dziedzinie bezpieczeństwa, komunikacji, rozwoju oprogramowania oraz doradztwa technologicznego. czytaj więcej