Archiwalne

Alcatel-Lucent zachęca firmy do opracowywania większej liczby aplikacji dla smartfonów w celu nawiązania bliższych kontaktów z klientami

29.08.2011

Strategia kontaktów z klientami Genesys Mobile Customer Engagement Strategy pozwala firmom przekształcać samoobsługowe aplikacje transakcyjne o ograniczonej funkcjonalności w mobilne rozwiązania wzmacniające kontakt z klientami.

Alcatel-Lucent zachęca firmy do wykorzystania potencjału nowoczesnych smartfonów o dużej mocy obliczeniowej, wykorzystujących wiele kanałów komunikacji, poprzez opracowanie nowego modelu kontaktu z klientami mobilnymi. Podczas gdy obecne podejście wobec klientów mobilnych polega w większości na samoobsłudze i obejmuje ograniczoną liczbę transakcji, Alcatel-Lucent proponuje strategię, która przenosi kontakt z klientem mobilnym na poziom aplikacji usługowych, poprzez inteligentne łączenie agentów centrów komunikacyjnych i pracowników działów obsługi klienta w całym przedsiębiorstwie i oddziałami terenowymi.

Wiele przedsiębiorstw oferuje już swoim klientom aplikacje do obsługi usług mobilnych — tysiące z nich jest dostępnych w sektorze bankowości, sprzedaży detalicznej i w biurach podróży. Często jednak są one słabo zintegrowane z obowiązującą w firmie strategią obsługi klienta oraz platformą technologiczną obsługiwaną w centrum komunikacyjnym. W rezultacie współcześni klienci mobilni mają często trudności w nawiązaniu połączenia — muszą bardzo długo czekać lub nie udaje im się nawiązać kontaktu z agentem lub pracownikiem w celu uzyskania dodatkowego wsparcia. Utrudnienia w komunikacji uniemożliwiają również wykorzystanie pełnego potencjału współczesnych smartfonów, które mogą całkowicie zmienić podejście do kontaktów z klientami na bardziej aktywne, wykorzystujące spersonalizowane aplikacje i usługi udostępniane w zależności od lokalizacji.

Podczas konferencji dla klientów G-Force Melbourne 2011, Alcatel-Lucent zaprezentował własną strategię Genesys Mobile Customer Engagement. Ma ona pomóc firmom odrzucić aplikacje transakcyjne na rzecz mobilnego kontaktu z klientem. W ramach strategii zalecane są następujące sprawdzone procedury:

· Contact Me (Skontaktuj się ze mną) — zapewnia płynnie działające i bezpieczne funkcje inicjowania połączenia przez kliknięcie kontaktu („click to call”) w kontekście aplikacji dla smartfonów, gwarantujące natychmiastowy kontakt z agentem lub zaplanowane połączenie zwrotne.

· Connect Me (Połącz się ze mną) — zapewnia klientom mobilnym dostęp do najlepszych zasobów centrum komunikacyjnego, działów zaplecza i oddziałów terenowych, za pośrednictwem dowolnego kanału — transmisji głosu, wiadomości SMS lub czatów.

· Know Me (Poznaj mnie) — zapewnia spersonalizowane usługi mobilne w oparciu o aktualne zadania serwisowe i proaktywny kontakt, za pośrednictwem ofert skierowanych do określonych grup klientów i usług udostępnianych w zależności od lokalizacji.

„Współcześni klienci bezgranicznie polegają na swoich smartfonach i tabletach. To ich okno na świat. Przedsiębiorstwa zatem muszą działać kreatywnie i oferować aplikacje, które można zintegrować z każdym działem firmy, od sprzedaży i marketingu po obsługę klienta” — powiedział Tom Burns, prezes Alcatela-Lucenta. „Nasze rozwiązania mobilne wchodzące w skład pakietu G8 łączą podstawowe usługi wielokanałowego routingu i wszechstronną obsługę aplikacji z możliwościami rozwiązania Genesys Conversation Manager. Dzięki temu można uzyskać kontekst i informacje na temat obecności klientów, niezbędne do świadczenia usług mobilnych nowej generacji”.

Podczas konferencji G-Force Melbourne firma Genesys przedstawiła produkty niezbędne do świadczenia usług nowej generacji dla klientów mobilnych. Zaprezentowano pakiet rozwiązań Genesys G8, obejmujący następujące rozwiązania:
- Conversation Manager — obsługa kontaktu z agentem za pośrednictwem telefonu iPhone,
- Aplikacje Integrated Mobile Customer Care — aplikacje do obsługi klientów mobilnych,
- UC Connect — zapewnienie klientom mobilnym kontaktu ze specjalistami z działów zaplecza i usług mobilnych.

źródło: Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Czym jest i jak działa bramka SMS?

Nie da się zaprzeczyć, że komunikacja jest kluczowa dla każdej firmy. Zwłaszcza jeśli zależy jej na odniesieniu sukcesu. Jak jednak właściwie komunikować się z klientami? Bramka SMS to narzędzie, które umożliwia przedsiębiorstwom efektywne i wygodne wysyłanie wiadomości tekstowych do swoich klientów lub innych potencjalnych odbiorców. Czym dokładnie jest bramka SMS i jak działa? czytaj więcej

News Internet mobilny: jak wybrać optymalny plan dla swoich potrzeb?

Wybór odpowiedniej umowy internetu mobilnego może być trudnym wyzwaniem. To decyzja, przy której trzeba przeanalizować kilka istotnych kwestii. Na co zwrócić uwagę przed podpisaniem kontraktu, by cieszyć się komfortowym korzystaniem z sieci? czytaj więcej

News Czym jest system MES i jak zwiększa wydajność produkcji?

Czwarta rewolucja przemysłowa spowodowała konieczność wdrożenia najnowszych technologi w sektorze wytwórczym. Poniekąd był to jeden z warunków zachowania pozycji na rynku, a już z pewnością jest to czynnik wpływający na wzrost poziomu konkurencyjności. Czy wdrożenie systemu MES zwiększa wydajność produkcji? Jakie realne korzyści przynosi wdrożenie systemu zarządzania MES? czytaj więcej